Nu vi er i den boldgade, så check den lill~
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 01-08-07 23:29

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-08-07 23:57
Fra : John Sahl

Dato : 01-08-07 23:55

Stefan Jacobsen wrote:
> http://videos.streetfire.net/video/AE06027E-C239-4EEE-893C-E34565CD1C6A.htm

Er det bare mig eller kører de bare ikke særligt stærkt?

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 02-08-07 07:50

> Er det bare mig eller kører de bare ikke særligt stærkt?

Det er jo svært at sige, men de acc. da rimeligt, hht til lyden.

Stef

Fra : Mogens

Dato : 02-08-07 07:55

"Stefan Jacobsen" <stefware@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Nø, nu der er jo en del biler...

> Det er jo svært at sige, men de acc. da rimeligt, hht til lyden.

De dyrker vist blot mellemaccelerationer.
"Flot" kørsel af motorcyklisten :-/

Fra : Thomas

Dato : 02-08-07 08:41

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> wrote in message
> http://videos.streetfire.net/video/AE06027E-C239-4EEE-893C-E34565CD1C6A.htm
>
> Stef

Yup har vist været posted herinde før. Er det ikke en Vr6 med turbo og 400
hk eller husker jeg forkert ?

Men det er jo drømmen... at sætte sådanne nogle flødebolle fyre til vægs,
som måske er ude og lege i farens Porche.... i noget gammelt skrammel
der ikke syner af noget

Mvh

Thomas

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 02-08-07 08:51

> [...]
>
> Men det er jo drømmen... at sætte sådanne nogle flødebolle fyre til vægs,
> som måske er ude og lege i farens Porche.... i noget gammelt skrammel

Ja en micra eller sådan noget der bare står standard og som æder alt og
alle. Min onkel havde på et tidspunkt en Mascot pickup, til at køre manøvre
prøver i... den var fandenme også sjov at trække fra alle drengene i

Stef

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-08-07 09:39

Det er ganske enkelt humor på meget højt plan ;)

--
Jan_stevns

Fra : John Sahl

Dato : 02-08-07 09:58

Stefan Jacobsen wrote:

> [...]
> og alle. Min onkel havde på et tidspunkt en Mascot pickup, til at
> køre manøvre prøver i... den var fandenme også sjov at trække fra

Ovenstående er jo en af grundene til at min lille Fiat Uno er så sjov

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 02-08-07 10:18

"Stefan Jacobsen" <stefware@gmail.com> wrote in

> [...]
> og alle. Min onkel havde på et tidspunkt en Mascot pickup, til at
> køre manøvre prøver i... den var fandenme også sjov at trække fra

Eller den 2CV med 4-cyl 55 hestes AmiSuper motor jeg fik en tur i ved et
træf engang. Uskyldshvid og iøvrigt helt standard at se på.

Men 55 hk til 550 kg giver altså et meget godt afsæt på de første meter,
så der var da nogle Golf GTI'ere og BMW 320'ere der blev lidt lange i
ansigterne og måtte strække heeeelt ud for at følge med hen til næste
lyskryds

Totalt grineren og sidde i gyngehesten uden tag og lytte til dansktop
musik mens man gav V-tegnet til den måbende ungersvend i GTI/320'eren.

Fra : ShutEye

Dato : 02-08-07 11:05

> Totalt grineren og sidde i gyngehesten uden tag og lytte til dansktop
> musik mens man gav V-tegnet til den måbende ungersvend i GTI/320'eren.

Stort!!! :þ

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 02-08-07 13:35

> [...]
>
> Totalt grineren og sidde i gyngehesten uden tag og lytte til dansktop
> musik mens man gav V-tegnet til den måbende ungersvend i GTI/320'eren.

Jeg tror det ville gå meeeeeeget længe inden jeg holdt med at smile....

Stef

Fra : John Sahl

Dato : 02-08-07 14:38

Stefan Jacobsen wrote:

> Jeg tror det ville gå meeeeeeget længe inden jeg holdt med at
> smile....

Der er skal godt nok et vægt/kraft-forhold som er bedre end 10Kg/Hk til at
jeg synes det er sjovt.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 02-08-07 14:51

> Der er skal godt nok et vægt/kraft-forhold som er bedre end 10Kg/Hk til at
> jeg synes det er sjovt.

Sikkert, men det var heller ikke det vi syntes var sjovt

Stef

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 02-08-07 21:58

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> wrote in

> Der er skal godt nok et vægt/kraft-forhold som er bedre end 10Kg/Hk
> til at jeg synes det er sjovt.

Du taler mod bedre vidende. Jeg har haft en standard 2CV, hvor
vægt/kraftforholdet var i 20'erne, hastighedsforøgelse (man kan ikke tale
om egentlig acceleration) måltes med en afrivningskalender, og
hastighedsbøder var en blærerøvs ting (og som regel fake) ved klubmøder.

Absolut en af de sjoveste og mest adrenalin skabende køretøjer jeg har
prøvet.

Fra : John Sahl

Dato : 02-08-07 22:40

Kent Oldhøj wrote:
> Absolut en af de sjoveste og mest adrenalin skabende køretøjer jeg har
> prøvet.

Et færdselsuheld er også adrenalinskabende, men ikke særlig sjovt

Men, tro nu ikke at jeg forklejner jeres oplevelser, jeg er godt klar over
at Hk ikke gør det alene!

Fra : Mogens

Dato : 03-08-07 04:39

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse

> Men, tro nu ikke at jeg forklejner jeres oplevelser, jeg er godt klar over
> at Hk ikke gør det alene!

Jeg har kørt rigtig meget 2 CV og kalde det en asrenalin skabende
oplevelse er nok liiige at stramme den en tand for meget

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 03-08-07 04:55

"Mogens" <no@reply.nu> skrev :

>Jeg har kørt rigtig meget 2 CV og kalde det en asrenalin skabende
>oplevelse er nok liiige at stramme den en tand for meget

Så har du da ikke taget et 90graders sving hurtigt nok ;)

--
Jan_stevns

Fra : Mogens

Dato : 03-08-07 04:59

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

> Så har du da ikke taget et 90graders sving hurtigt nok ;)

Det er kun 1. gang, dét er en "oplevelse..."

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-08-07 04:30

"Mogens" <no@reply.nu> wrote in news:%qxsi.5440$ZA.2238@newsb.telia.net:

> Jeg har kørt rigtig meget 2 CV og kalde det en asrenalin skabende
> oplevelse er nok liiige at stramme den en tand for meget

At overhale på en trafikeret hovedvej, når man selv med 100 meters tilløb
kun kan skabe en fartforskel på 10 km/t, skaber nu en del adrenalin hos mig

Men bortset fra det, så var det oftest medtrafikanterne der skabte de
adrenalinfremkaldende situationer. Enten overså de simpelthen 2CV'en, eller
også fejlbedømte de min fart. Ihvertfald har jeg alt for mange gange måttet
op på bremsen eller lave elgtestlignende undvigemanøvrer fordi andre
billister er kørt lige ud foran mig.