Bil fra Hamburg til DK uden den skal på en~
Fra : Autocadster

Dato : 01-08-07 20:57

Har nu fundet den søgte Toyota, den bliver transporteret med tog fra
Napoli til Hamburg (med mig i en sovevogn)... så langt så godt

Men kan jeg på nogen måde komme til at køre den, den resterende tur fra
Hamburg til Albertslund ?

Prøveplader eller andet ?

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Fly Christensen

Dato : 01-08-07 21:05

Autocadster wrote:
> [...]
> Napoli til Hamburg (med mig i en sovevogn)... så langt så godt
>
> Men kan jeg på nogen måde komme til at køre den, den resterende tur fra

DE-plader fra HH til FL. Derefter DK-plader. Eller du snyder lidt og
beholder DE-pladerne på.
Du kan få nogle Kurzzeitkennzeichen.

Fly

Fra : Autocadster

Dato : 01-08-07 21:06

Fly Christensen forklarede den 01-08-2007:

> DE-plader fra HH til FL. Derefter DK-plader. Eller du snyder lidt og beholder
> DE-pladerne på.

Den er fra Italien og uden italienske plader

> Du kan få nogle Kurzzeitkennzeichen.

Burde nok have fulgt med da vi havde tysk i skolen :/

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : John Sahl

Dato : 01-08-07 21:19

Autocadster wrote:
> Fly Christensen forklarede den 01-08-2007:
>
> Burde nok have fulgt med da vi havde tysk i skolen :/

Køb dem hos www.daniatruck.dk de kan sende dem til dig ved forudbetaling! Og
de taler dansk

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Autocadster

Dato : 01-08-07 22:41

Følgende er skrevet af John Sahl:

> Køb dem hos www.daniatruck.dk de kan sende dem til dig ved forudbetaling! Og
> de taler dansk

Gælder eksportplader ikke kun hvis de skal ud af landet ?

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : John Sahl

Dato : 01-08-07 23:02

Autocadster wrote:
> Gælder eksportplader ikke kun hvis de skal ud af landet ?

Du skal fra DE til DK, ikk? Det er det de er beregnet til.

Ved det danske grænsepoliti i Padborg køber du så DK prøveplader.

Fra : John Sahl

Dato : 01-08-07 23:06

Autocadster wrote:
> Gælder eksportplader ikke kun hvis de skal ud af landet ?

Smid mig en sms i morgen på 21912130 hvis der er noget du er i tvivl om, så
ringer jeg dig op og forklarer jeg nærmere.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-08-07 23:39

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse

> Køb dem hos www.daniatruck.dk de kan sende dem til dig ved forudbetaling!
> Og de taler dansk

Klip fra daniatrucks hjemmeside:
Gyldigt pas af chaufføren, registreringsattest med påstemplet afmelding samt
typegodkendelse skal medbringes, bilen skal dog have en dansk eller tysk
registreringsattest.

Bliver det ikke problematisk med en italiensk bil?

Kurt

Fra : John Sahl

Dato : 01-08-07 23:44

Kurt B. Andersen wrote:
> [...]
> en dansk eller tysk registreringsattest.
>
> Bliver det ikke problematisk med en italiensk bil?

Det må man sige, de har dog aldrig krævet de ting når vi har købt plader hos
dem tidligere. Men, det tyske politi kunne være en showstopper, hvis man
ikke har de ting på plads.