Gulplade igen
Fra : Mogens Christensen

Dato : 01-08-07 15:11

Så kom den første afgiftsopkrævning efer nedvejningen, og den er heldigvis
stadig på et helt år så der er da mere end de 2000kr sparet som udmeldingen
lød på. De har enda trukket 125,97 kr fra som jeg havde tilgode for perioden
26/07-07-31/0707.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-08-07 16:22

On Wed, 1 Aug 2007 16:10:48 +0200 "Mogens Christensen"
<mogenschristensen@stofa.dk> sent the following smoke signals:

> [...]
>lød på. De har enda trukket 125,97 kr fra som jeg havde tilgode for perioden

Og om et halvt år får du et korrigeret girokort...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 01-08-07 18:25

>Og om et halvt år får du et korrigeret girokort...
----------
Er det noget du ved noget om - for der er da vist intet afgjort endnu
- der er jo ingen på Borgen til at tage beslutninger ? Skal vi ikke
vente og se inden vi fortæller hinanden, hvad indgrebt består af.
Jeg har i dag modtaget 2 breve med min tilbagebetaling.
I det ene brev står der at de vil sætte 5566,94 kr ind på min
"nemkonto" som dækker perioden 26/7/07 til 31/3/08 - samtidig kommer
der et brev med samme beløb, men her er der overført 2521,81 til
perioden 26/7/07 - 30/6/08 - og at jeg vil få udbetalt 3045,13 kr
?????
Nå - stadig var det de 2 timer værd jeg brugte på syn og motorkontor
)))
Sikke et samfund vi lever i !
Mogens

Fra : The_Big_Dane

Dato : 01-08-07 18:43

<mogens.amd64@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ?????
> Nå - stadig var det de 2 timer værd jeg brugte på syn og motorkontor
Ja,og det sjove i det,er at dem der laver lovene,selv kører i
ministerbiler,d.v.s.det kommer ikke til at berøre dem....
Nogen ,der kan komme med et kvalificeret gært på,hvad det koster Danmark,at
disse pappenheimere,kan køre gratis,til og fra arbejde...

--
Henning Holm

allig8or125@hotmail.com

"it's nice to be important,
but it's more important,to be nice"

Fra : KASO

Dato : 01-08-07 19:32

"The_Big_Dane" <the_big_dane@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nogen ,der kan komme med et kvalificeret gært på,hvad det koster
> Danmark,at disse pappenheimere,kan køre gratis,til og fra arbejde...

I betragtning af den (ifht. det private erhvervsliv) beskedne hyre, de får
som ministre, er der vist ingen grund til at misunde dem deres køreture i
"firmabilen". Oftest er der jo også kun en BMW - ingen grund til
misundelse...

Fra : Joke

Dato : 01-08-07 21:21

"Mogens Christensen" <mogenschristensen@stofa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> heldigvis stadig på et helt år så der er da mere end de 2000kr sparet som
> udmeldingen lød på. De har enda trukket 125,97 kr fra som jeg havde

Ja og så er der igen en lille artikel der efter hånden gør at man ikke ved
hvilket ben man skal stå på http://fpn.dk/motor/bil/article1026722.ece

Så vi kan jo ikke andet end at vente og se hvem der ender med at vinde. et
indgreb kræver jo et flertal og hvem siger der er flertal for de småpenge
(som det i følge artiklen jo er et eller andet sted)

Hilsen

Johnny