|
| Vectra 2,0 på tur Fra : Jan W Nlelsen |
Dato : 31-07-07 22:27 |
|
Hej folkens
Her en kort status efter godt et år med Vectra 2,0 T.
Bilen har nu kørt 72.000 km næsten fejlfrit, og den kører fremragende med
BSR's trim, der i mindste setup leverer 215 hk og 330 Nm. (Bilen er ikke
blevet målt endnu).
Jeg er lige vendt hjem fra en en tur sydpå, og her fik jeg konstateret, at
en godt kan løbe hurtigt, når det blot går ned af bakke:
http://tinyurl.com/2m7fbd
Af vandret vej lægger den nålen lige op over 250 km/t - men der er også
fejlvisning på omkring 10 km/t ved den hastighed. Den trækker specielt godt
fra 120 til 220, hvor den reelt performer væsentligt bedre, end den burde.
Jeg er rigtig godt tilfreds med bilen - men overvejer allerede hvad jeg
skulle vælge næste gang, når der skal skiftes næste forår eller sommer.
Tænker lidt i retning af Passat 2.0 TFSi, A6 2,0 TFSi eller Vectra OPC /
BSR, der lægger omkring 300 hk.
--
Jan W Nielsen
| |
Brian Sørup (31-07-2007)
| Kommentar Fra : Brian Sørup |
Dato : 31-07-07 23:56 |
|
"Jan W Nlelsen" <noreply@noreply.com> skrev i en meddelelse
news:46afa78a$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Hej folkens
>
Hey, long time no see....
> Jeg er rigtig godt tilfreds med bilen - men overvejer allerede hvad
jeg
> skulle vælge næste gang, når der skal skiftes næste forår eller
sommer.
> Tænker lidt i retning af Passat 2.0 TFSi, A6 2,0 TFSi eller Vectra OPC
/
> BSR, der lægger omkring 300 hk.
Hvis kun der er de tre at vælge mellem er det let : Vectra OPC - de
andre er simpelthen for bovlamme..
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.
| |
Ukendt (01-08-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 01-08-07 00:10 |
|
"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46afbe14$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvis kun der er de tre at vælge mellem er det let : Vectra OPC - de
> andre er simpelthen for bovlamme..
Jeg vil mene det samme - uden dog at vide hvad de 2 "andre" koster...
www.eds-motorsport.de har allerede kits til OPC, så over 300hk er let hentet
:)
--
Mvh Bjørn
Opel Vectra V6 Sport '99
http://www.opelpower.dk/galleri/?mode=showcar&carid=1
| |
Hr. Jensen (01-08-2007)
| Kommentar Fra : Hr. Jensen |
Dato : 01-08-07 07:47 |
|
On Wed, 1 Aug 2007 00:56:27 +0200 "Brian Sørup"
<camaroFJERNpower454@hotmail.com> sent the following smoke signals:
>Hey, long time no see....
Arrivas nye slogan?
--
Thomas
The Hangman's Knot Inn
| |
Jan W Nlelsen (01-08-2007)
| Kommentar Fra : Jan W Nlelsen |
Dato : 01-08-07 15:48 |
|
> Hey, long time no see....
Jep - det må være lidt mere end et år siden.
> Hvis kun der er de tre at vælge mellem er det let : Vectra OPC - de
> andre er simpelthen for bovlamme..
Det er rigtigt, at V6, en turbolader og 300 hk er tillokkende - klart.
--
Jan W Nielsen
| |
Ukendt (01-08-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 01-08-07 00:13 |
| | |
Klaus D. Mikkelsen (01-08-2007)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 01-08-07 05:35 |
|
Jan W Nlelsen skriver:
>
> Tænker lidt i retning af Passat 2.0 TFSi, A6 2,0 TFSi
Passaten er da for kedelig og lille i forhold til A6. Men "kun" 170 HK
på en TFSI bliver du nok hutig træt af, når du er vant til ~220 HK
> eller Vectra OPC /
> BSR, der lægger omkring 300 hk.
Omend jeg ikke bryder mig voldsomt om Opels design for tiden, vil den
være det sjoveste valg af de 3 - med den motor......
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
| |
Jan W Nlelsen (01-08-2007)
| Kommentar Fra : Jan W Nlelsen |
Dato : 01-08-07 16:02 |
|
> Passaten er da for kedelig og lille i forhold til A6. Men "kun" 170 HK
> på en TFSI bliver du nok hutig træt af, når du er vant til ~220 HK
Med BSR lægger den 248 hk og 350 Nm, og her kan man se, hvad tilsvarende
effekt giver af performance - læg mærke til, at 3,2'eren har mindre moment,
og at firehjulstrækket gør bilen langsommere, når den først er ude af første
gear.
Passat: http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=6105
Audi A6: http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=5282
Ergo mener jeg, at 250 hk og 350 Nm er "ok" til også A6'eren. Det er jo en
anderledes og mere limopræget bil, som også fornøjer med en suverænt lækker
kabine, IMO.
> Omend jeg ikke bryder mig voldsomt om Opels design for tiden, vil den
> være det sjoveste valg af de 3 - med den motor......
Klart - jeg har kørt den gamle OPC med 255 hk, og den kunne jeg ikke mærke
var hurtigere end min egen - men jeg kunne måle det - selvom forskellen var
meget begrænset.
Men yderligere 50 hk må den være en fin bil til motorvejene.
--
Jan W Nielsen
| |
Klaus D. Mikkelsen (01-08-2007)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 01-08-07 16:38 |
|
Jan W Nlelsen skriver:
>
> Ergo mener jeg, at 250 hk og 350 Nm er "ok" til også A6'eren. Det er jo en
> anderledes og mere limopræget bil, som også fornøjer med en suverænt lækker
> kabine, IMO.
Enig.
> Klart - jeg har kørt den gamle OPC med 255 hk, og den kunne jeg ikke mærke
> var hurtigere end min egen - men jeg kunne måle det - selvom forskellen var
> meget begrænset.
>
> Men yderligere 50 hk må den være en fin bil til motorvejene.
Når det nu alligevel først bliver i 2008 du skal skifte bil, så glem
luksusen lidt og kig på Passat R36......
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
| |
Jan W Nlelsen (01-08-2007)
| Kommentar Fra : Jan W Nlelsen |
Dato : 01-08-07 21:53 |
|
> Når det nu alligevel først bliver i 2008 du skal skifte bil, så glem
> luksusen lidt og kig på Passat R36......
Uha-uha.. Lækker bil men meget dyr - man skal jo være meget velgørende
anlagt for at donere alle de penge til statskassen..
--
Jan W Nielsen
| |
Klaus D. Mikkelsen (01-08-2007)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 01-08-07 21:56 |
|
Jan W Nlelsen skriver:
>
> Uha-uha.. Lækker bil men meget dyr - man skal jo være meget velgørende
> anlagt for at donere alle de penge til statskassen..
Hvor dyr i forhold til en A6 med en ordentlig motor og udstyr ?
Klaus (der ikke kender priserne)
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
| |
Jan W Nlelsen (01-08-2007)
| Kommentar Fra : Jan W Nlelsen |
Dato : 01-08-07 22:20 |
|
> Hvor dyr i forhold til en A6 med en ordentlig motor og udstyr ?
Omkring 200.000 dyrere, og Audien er dyr nok, IMO...
--
Jan W Nielsen
| |
Klaus D. Mikkelsen (02-08-2007)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 02-08-07 05:24 |
|
Jan W Nlelsen skriver:
>
> Omkring 200.000 dyrere, og Audien er dyr nok, IMO...
Okay kunne ikke lige finde en pris på R36. Men hvis du sammenligner med
en A6 2,0TFSI er det også unfair. Den er jo "undermotoriseret" - selv i
forhold til den du har nu
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
| |
Jan W Nlelsen (02-08-2007)
| Kommentar Fra : Jan W Nlelsen |
Dato : 02-08-07 21:25 |
|
> Okay kunne ikke lige finde en pris på R36. Men hvis du sammenligner med
> en A6 2,0TFSI er det også unfair. Den er jo "undermotoriseret" - selv i
> forhold til den du har nu
Jeg ved det ikke, for jeg har ikke prøvet at køre i den - eller mod den -
med 250 hk - men den kan ikke været ret meget langsommere - hvis den
overhovedet er det.
Det er dog klart, at en chippet OPC "flytter flaget".
--
Jan W Nielsen
| |
Hr. Jensen (01-08-2007)
| Kommentar Fra : Hr. Jensen |
Dato : 01-08-07 23:16 |
|
On Wed, 1 Aug 2007 22:52:43 +0200 "Jan W Nlelsen" <noreply@noreply.com>
sent the following smoke signals:
>> Når det nu alligevel først bliver i 2008 du skal skifte bil, så glem
>> luksusen lidt og kig på Passat R36......
>
>Uha-uha.. Lækker bil men meget dyr - man skal jo være meget velgørende
>anlagt for at donere alle de penge til statskassen..
Årh, hva' fa'n. Du lever jo kun én gang, og da du jo er i
kommunikationsbranchen og TV2 mangler en chef, så ligger den vel lige
til højrebenet...
--
Thomas
The Hangman's Knot Inn
| |
Jan W Nlelsen (02-08-2007)
| Kommentar Fra : Jan W Nlelsen |
Dato : 02-08-07 18:21 |
|
> Årh, hva' fa'n. Du lever jo kun én gang, og da du jo er i
> kommunikationsbranchen og TV2 mangler en chef, så ligger den vel lige
> til højrebenet...
Helt ærlig - skal vi ikke holde de ting udenfor..?
Jeg sidder jo heller ikke og skriver, hvad du tjemner dine penge på, vel?
--
Jan W NIelsen
| |
Tom (02-08-2007)
| Kommentar Fra : Tom |
Dato : 02-08-07 18:43 |
|
"Jan W Nlelsen" <noreply@noreply.com> skrev i en meddelelse
news:46b210fb$0$7603$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> Årh, hva' fa'n. Du lever jo kun én gang, og da du jo er i
>> kommunikationsbranchen og TV2 mangler en chef, så ligger den vel lige
>> til højrebenet...
>
> Helt ærlig - skal vi ikke holde de ting udenfor..?
>
> Jeg sidder jo heller ikke og skriver, hvad du tjemner dine penge på, vel?
Enig, det er vores fælles interesse for biler, der skal fylde dette forum
--
Tom
| |
Hr. Jensen (03-08-2007)
| Kommentar Fra : Hr. Jensen |
Dato : 03-08-07 06:27 |
|
On Thu, 2 Aug 2007 19:21:05 +0200 "Jan W Nlelsen" <noreply@noreply.com>
sent the following smoke signals:
>Helt ærlig - skal vi ikke holde de ting udenfor..?
>
>Jeg sidder jo heller ikke og skriver, hvad du tjener dine penge på, vel?
Godt ord igen, men jeg tænkte bare at man hos TV2 måske havde større
"ministerbiler"...og det var jo kun ment i spøg, så slap bare af.
I øvrigt, så er det ingen hemmelighed, at jeg via min sygdom nu befinder
mig i matchgruppe 5 = kontanthjælp.
Det skammer JEG mig ikke over.
--
Thomas
The Hangman's Knot Inn
| |
Ukendt (01-08-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 01-08-07 20:21 |
|
On Tue, 31 Jul 2007 23:26:35 +0200, "Jan W Nlelsen"
<noreply@noreply.com> wrote:
>Hej folkens
>
>
>
>Her en kort status efter godt et år med Vectra 2,0 T.
>
>
Hmm.....så er den sq ikke magen til din, den jeg passerer hver morgen
på P-pladsen - der står Vectra og så noget V6 og turbo )
>
>Bilen har nu kørt 72.000 km næsten fejlfrit, og den kører fremragende med
>BSR's trim, der i mindste setup leverer 215 hk og 330 Nm. (Bilen er ikke
>blevet målt endnu).
>
Den er sq nok lidt kvikkere end Fiaten.......men jeg overhaler ved
tankstationen )
>
>
>Jeg er lige vendt hjem fra en en tur sydpå, og her fik jeg konstateret, at
>en godt kan løbe hurtigt, når det blot går ned af bakke:
>
>
>
> http://tinyurl.com/2m7fbd
>
>
>
>Af vandret vej lægger den nålen lige op over 250 km/t - men der er også
>fejlvisning på omkring 10 km/t ved den hastighed. Den trækker specielt godt
>fra 120 til 220, hvor den reelt performer væsentligt bedre, end den burde.
>
>
det har jeg alligevel ikke brug for i myldretiden ) (nej,
nej.....jeg kunne ikke tænke mig at prøve den
>
>Jeg er rigtig godt tilfreds med bilen - men overvejer allerede hvad jeg
>skulle vælge næste gang, når der skal skiftes næste forår eller sommer.
>
>
>
>Tænker lidt i retning af Passat 2.0 TFSi, A6 2,0 TFSi eller Vectra OPC /
>BSR, der lægger omkring 300 hk.
Hvis du er tilfreds med Vectraen størrelsesmæssigt, så ligner den da
et seriøst bud.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi
Fiat Punto JTD
| |
Jan W Nlelsen (01-08-2007)
| Kommentar Fra : Jan W Nlelsen |
Dato : 01-08-07 21:52 |
|
> Hmm.....så er den sq ikke magen til din, den jeg passerer hver morgen
> på P-pladsen - der står Vectra og så noget V6 og turbo )
Ja, bilen er fuldkommen identisk - men motoren er naturligvis kraftigere og
lækrere i V6 Turbo.
> Den er sq nok lidt kvikkere end Fiaten.......men jeg overhaler ved
> tankstationen )
Uden tvivl - den kører iufølge boardcomputeren kun 2,5 km/ltr med pedalen i
bund - og nålen på 250 km/t.
> Hvis du er tilfreds med Vectraen størrelsesmæssigt, så ligner den da
> et seriøst bud.
Ja, men der kommer naturligvis flere interessanet modeller på banen - lige
nu overvejer jeg dog de tre beskrevne. Man må jo godt drømme lidt.
--
Jan W Nielsen
| |
Ukendt (01-08-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 01-08-07 21:53 |
|
On Wed, 1 Aug 2007 22:51:49 +0200, "Jan W Nlelsen"
<noreply@noreply.com> wrote:
>> Hmm.....så er den sq ikke magen til din, den jeg passerer hver morgen
>> på P-pladsen - der står Vectra og så noget V6 og turbo )
>
>
>Ja, bilen er fuldkommen identisk - men motoren er naturligvis kraftigere og
>lækrere i V6 Turbo.
>
>> Den er sq nok lidt kvikkere end Fiaten.......men jeg overhaler ved
>> tankstationen )
>
>
>Uden tvivl - den kører iufølge boardcomputeren kun 2,5 km/ltr med pedalen i
>bund - og nålen på 250 km/t.
>
>> Hvis du er tilfreds med Vectraen størrelsesmæssigt, så ligner den da
>> et seriøst bud.
>
>
>Ja, men der kommer naturligvis flere interessanet modeller på banen - lige
>nu overvejer jeg dog de tre beskrevne. Man må jo godt drømme lidt.
Det gør jeg aldrig, når jeg ser en Grande Punto 1.9 JTD 130 HK mit der
ganzen schweinerei...........sådan købte ham, der afleverede min
pendler-racer..........men tror egentlig jeg ville nøjes med min lille
Punto.......og så en E-type bagved......til de sjove ture )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi
Fiat Punto JTD
| |
Ukendt (02-08-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 02-08-07 15:15 |
|
"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen
news:nhs1b3pjcgaa4kcupk8ri2ak7gams4tve5@4ax.com...
>..........men tror egentlig jeg ville nøjes med min lille
> Punto.......og så en E-type bagved......til de sjove ture )
Kørte bag en E-type i dag. Knaldrød med egerfælge osv. Det er noget af et
klenodie/kunsstykke.
--
/HB
| |
Hans Paulin \(6310\) (02-08-2007)
| Kommentar Fra : Hans Paulin \(6310\) |
Dato : 02-08-07 17:45 |
| | |
Ukendt (02-08-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 02-08-07 17:50 |
|
"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
news:46b20a24$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> HB skrev:
>
>> Kørte bag en E-type i dag. Knaldrød med egerfælge osv. Det er noget
>> af et klenodie/kunsstykke.
>
> Der står en hér i nærheden:
>
> http://kortlink.dk/44er
Jeps Den jeg så var dog med tag.
--
/HB
| |
Hans Paulin \(6310\) (02-08-2007)
| Kommentar Fra : Hans Paulin \(6310\) |
Dato : 02-08-07 17:55 |
|
HB skrev:
> Jeps Den jeg så var dog med tag.
Denne her har vist kun klude-tag
--
Med venlig hilsen
Hans
http://kortlink.dk/2hsd
| |
Ukendt (02-08-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 02-08-07 18:44 |
|
On Thu, 2 Aug 2007 16:15:20 +0200, "HB" <hbOOsnabela.dk> wrote:
>
>"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen
>news:nhs1b3pjcgaa4kcupk8ri2ak7gams4tve5@4ax.com...
>
>>..........men tror egentlig jeg ville nøjes med min lille
>> Punto.......og så en E-type bagved......til de sjove ture )
>
>Kørte bag en E-type i dag. Knaldrød med egerfælge osv. Det er noget af et
>klenodie/kunsstykke.
Jeg kan ikke lade være med at blive lidt misundelig, når jeg ser sådan
en.......måske man skulle overbevise den bedre halvdel om, at en del
af friværdien bør stå i indkørslen ) Hvis den bliver holdt ved lige
(hvad der sikkert ikke er gratis) taber den i hvert fald ikke i værdi.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi
Fiat Punto JTD
| |
Martin Johansen [600~ (02-08-2007)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 02-08-07 21:30 |
|
>Tænker lidt i retning af Passat 2.0 TFSi, A6 2,0 TFSi eller Vectra OPC /
>BSR, der lægger omkring 300 hk.
Hvad med en SAAB 9-3 Aero?
--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk
| |
Tom (03-08-2007)
| Kommentar Fra : Tom |
Dato : 03-08-07 18:00 |
|
"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:gmf4b35a3b9f6g1fidodtop4gsgfpo9vdq@4ax.com...
>
>>Tænker lidt i retning af Passat 2.0 TFSi, A6 2,0 TFSi eller Vectra OPC /
>>BSR, der lægger omkring 300 hk.
>
> Hvad med en SAAB 9-3 Aero?
Fin bil, den har bare verdens grimmeste instrumentpanel. Jeg fatter ikke at
SAAB ikke får flyttet den designer over til dæk-afdeligen eller lign.
--
Tom
| |
Martin Johansen [600~ (03-08-2007)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 03-08-07 18:43 |
|
On Fri, 3 Aug 2007 18:59:48 +0200, "Tom" <christensen@bigfoot.com>
wrote:
>
>"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>news:gmf4b35a3b9f6g1fidodtop4gsgfpo9vdq@4ax.com...
>>
>>>Tænker lidt i retning af Passat 2.0 TFSi, A6 2,0 TFSi eller Vectra OPC /
>>>BSR, der lægger omkring 300 hk.
>>
>> Hvad med en SAAB 9-3 Aero?
>
>Fin bil, den har bare verdens grimmeste instrumentpanel. Jeg fatter ikke at
>SAAB ikke får flyttet den designer over til dæk-afdeligen eller lign.
Det er netop det design der skiller en SAAB fra "pøblen" .. jeg synes
virkelig det er flot og mest vigtig af alt... hamrende funktionelt.
Du er godt klar over hvor designet kommer fra? Det er jo oprindeligt
fra deres fly og det får du næppe SAAB til, at vige ret meget fra - og
tak gud for det da :)
--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk
| |
Tom (03-08-2007)
| Kommentar Fra : Tom |
Dato : 03-08-07 18:54 |
|
"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:u7q6b3h0gqs1ldhjorodvb1dqqivppqvuk@4ax.com...
> On Fri, 3 Aug 2007 18:59:48 +0200, "Tom" <christensen@bigfoot.com>
> wrote:
>
>>
>>"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>>news:gmf4b35a3b9f6g1fidodtop4gsgfpo9vdq@4ax.com...
>>>
>>>>Tænker lidt i retning af Passat 2.0 TFSi, A6 2,0 TFSi eller Vectra OPC /
>>>>BSR, der lægger omkring 300 hk.
>>>
>>> Hvad med en SAAB 9-3 Aero?
>>
>>Fin bil, den har bare verdens grimmeste instrumentpanel. Jeg fatter ikke
>>at
>>SAAB ikke får flyttet den designer over til dæk-afdeligen eller lign.
>
> Det er netop det design der skiller en SAAB fra "pøblen" .. jeg synes
> virkelig det er flot og mest vigtig af alt... hamrende funktionelt.
>
> Du er godt klar over hvor designet kommer fra? Det er jo oprindeligt
> fra deres fly og det får du næppe SAAB til, at vige ret meget fra - og
> tak gud for det da :)
Resten af bilen er flot og den har en fin fin motor, men instrumentpanelet
ligner noget som er skåret ud af krydsfinërplade, selv Õpel kan lave et
pænere design
--
Tom
| |
Martin Johansen [600~ (03-08-2007)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 03-08-07 19:43 |
|
>Resten af bilen er flot og den har en fin fin motor, men instrumentpanelet
>ligner noget som er skåret ud af krydsfinërplade, selv Õpel kan lave et
>pænere design
Vis mig den Opel der har pænere bræt... ;)
--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk
| |
Tom (03-08-2007)
| Kommentar Fra : Tom |
Dato : 03-08-07 21:11 |
| | |
Martin Johansen [600~ (03-08-2007)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 03-08-07 21:20 |
|
On Fri, 3 Aug 2007 22:11:29 +0200, "Tom" <christensen@bigfoot.com>
wrote:
>
>"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>news:ept6b3par6i7cas27f0r1991tp0avum9sv@4ax.com...
>>
>>>Resten af bilen er flot og den har en fin fin motor, men instrumentpanelet
>>>ligner noget som er skåret ud af krydsfinërplade, selv Õpel kan lave et
>>>pænere design
>>
>> Vis mig den Opel der har pænere bræt... ;)
>
>S'gerne )
> http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_wm/360338.jpg
Jeg savler
--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk
| |
Klaus D. Mikkelsen (03-08-2007)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 03-08-07 23:18 |
|
Tom skriver:
>
> Fin bil, den har bare verdens grimmeste instrumentpanel. Jeg fatter ikke at
> SAAB ikke får flyttet den designer over til dæk-afdeligen eller lign.
Du kunne ikke sige det bedre....
Var en tur i Sverige for et par måneder side, hvor vi køte tur med et
par svneskere i nogle "ikke undermotoriserede" SÅB'er. Dejligt træk,
udvendigt udseende der er acceptabelt (stationcarmodellen falder altså
ikke i min smag), men ved guder, det instrumentbrædt (siger og skriver
brædt) ligner da noget hevet ud af noget oldnordisk.
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
| |
|
|