Rabat på Grand Scenic/Picasso
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 29-07-07 15:45

Er der nogle som ved hvad man kan forvente i rabat på en ny af disse biler

Citroen Grand Picasso 110HDI VTR+ Egear, udstur for ca 15000 kr

Renault Grand Scenic 1.5DCI Comfort, udstyr for ca 16500 kr

Mvh Jesper

Fra : Martin

Dato : 29-07-07 18:19

Hej

Et skud er 30-50.000 kr. Jeg har lige fået et tilbud på en C4 Grande Picasso
HDI hvor listeprisen var opgivet til ~ 398.000 kr., men den kunne sælges for
lidt over 300.000 kr. (det var gennem et privatleasing-firma, så jeg kan
ikke give en konkret forhandler).

Mvh Martin

Fra : KASO

Dato : 29-07-07 20:54

> [...]
>
> Citroen Grand Picasso 110HDI VTR+ Egear, udstur for ca 15000 kr
>
> Renault Grand Scenic 1.5DCI Comfort, udstyr for ca 16500 kr

Da jeg købte en Grand Scénic 1.9 dCi Expression med en del udstyr for ca. 2
år siden, opnåede jeg ca. 40.000kr. i rabat.

En nylig (sidste måned) indkøbt Berlingo til min bedre halvdel udløste en
rabat på 22.000kr.