Erfaringer med "Lej Et Lig"?
Fra : Jesper Kristensen

Dato : 29-07-07 14:15

Hejsa,

Er der nogen der har erfaringer med billeje fra dette selskab?

Jeg skal bruge en flyttebil en enkelt dag til en relativ kort flytning. Om
bilen er 20 år gammel betyder intet, men den skal være mekanisk i orden.

Mvh.
Jesper

Fra : Mikkel Lund

Dato : 29-07-07 14:27

Jesper Kristensen skrev:
> [...]
> bilen er 20 år gammel betyder intet, men den skal være mekanisk i orden.

Jeg har for nogle år siden lejet bil der 2 gang. Det er nogle gamle
kasser de har, helt slidt ned. Sidste gang jeg lejede fik bilen en
skramme, som jeg ikke havde se før jeg afleverede den (parkerings
skad(måske)). Det koste 100kr
Til en lille flytning vil jeg ikke ha nogen skrupler. Men kig lige bilen
efter inden du kører.

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Møller

Dato : 29-07-07 14:50

Jesper Kristensen skrev:
> [...]
> bilen er 20 år gammel betyder intet, men den skal være mekanisk i orden.

http://www.google.dk/search?q=lej+et+lig&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2006-10,GGGL:da

Møller

Fra : Mikkel Lund

Dato : 29-07-07 15:00

Møller skrev:

> http://www.google.dk/search?q=lej+et+lig&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2006-10,GGGL:da
>

> Møller

Uha, man skal vist ikke leje hos dem på Østerbro:
http://www.taenk.dk/index.php?sid=1&cid=4443

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Klaus G.

Dato : 29-07-07 15:38

> Uha, man skal vist ikke leje hos dem på Østerbro:
> http://www.taenk.dk/index.php?sid=1&cid=4443

Ang. bulerne, så er det nok en god idé at tage et digicam med, og så skyde
en 10-20billeder af bilen udvendigt. Når man aflevere den igen, så gør man
det samme. Hvis de så brokker sig, ja så har man jo beviserne i orden. Det
er bare træls det skal foregå på den måde :/

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-07 17:24

> Er der nogen der har erfaringer med billeje fra dette selskab?
>
> Jeg skal bruge en flyttebil en enkelt dag til en relativ kort flytning. Om
> bilen er 20 år gammel betyder intet, men den skal være mekanisk i orden.

Det er hurtigt at gennemskue hvor deres overskud ligger. Det er i
tilbagebeholdt depositum for de buler de selv har lavet. Samt besparelser på
omkostninger på service.

Koster 450,- for et lig af en kassevogn i et døgn..

Avis tager f.eks. 797,- for en VW caddyi et døgn (+50 for en TRansporter)...

Jeg ville gerne give de 400,- ekstra for at få en bil jeg selv vil være
bekendt at køre i, handle ved et firma jeg har mere tillid til, og have
betydelig mindre chance for motorstop.

Derudover er det muligt at aflevere bilen i en anden central end hvor du
lejer den...

/SWP

Fra : Tom

Dato : 29-07-07 19:19

"Søren W" <me [et a] cacba [Plet] dk> skrev i en meddelelse

> Avis tager f.eks. 797,- for en VW caddyi et døgn (+50 for en
> TRansporter)...

....og 1.600 Kr pr. døgn for en 911 carrera 4

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-07-07 19:20

Tom skriver:

> ...og 1.600 Kr pr. døgn for en 911 carrera 4

Er det incl kilometer ?

Det vil sku være noet sjovere at flytte i den fremfor en transporter, da
man skal køre de flere gange frem og tilbage.

(P.S: fås der tagbøjler til en 911??)
Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Tom

Dato : 29-07-07 19:45

> Tom skriver:

> Er det incl kilometer ?

Ja den skal bare være fuld tanket når du afleverer den igen.

> Det vil sku være noet sjovere at flytte i den fremfor en transporter, da
> man skal køre de flere gange frem og tilbage.
>
> (P.S: fås der tagbøjler til en 911??)

Slet ikke nødvendig der er MASSER af plads i "bagagerummet" foran )

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 29-07-07 20:32

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Såvel tagbøjler som tagbox kan købes originalt...

> Slet ikke nødvendig der er MASSER af plads i "bagagerummet" foran )

Der er ingen plads nogen steder, hvorfor kuffertsættet er en nødvendighed

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-07-07 21:43

Mogens skriver:

> Såvel tagbøjler som tagbox kan købes originalt...

Jeg ser det for mig, en 911 med tagbøjler og en seng på taget.......

Fuck det kunne være sjovt at flytte!

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 12-08-07 18:46

On Sun, 29 Jul 2007 20:44:50 +0200, "Tom" <christensen@bigfoot.com> wrote:

>"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse

>Ja den skal bare være fuld tanket når du afleverer den igen.

Har du et link til det? Jeg har meget svært ved at tro det, set i lyset
af at Avis i Tyskland kun inkluderer 200km/døgn når de udlejer Porscher.

Fra : Tom

Dato : 12-08-07 19:51

"Jesper Lauridsen" <rorschak@sorrystofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Har du et link til det? Jeg har meget svært ved at tro det, set i lyset
> af at Avis i Tyskland kun inkluderer 200km/døgn når de udlejer Porscher.

Det var i 2004 og jeg har ingen link, men selv UNDERSKREVET betingelserne
hos AVIS på Hamburger-Hauptbahnhof, så jeg burde vide det

--
Tom

Fra : -= JF =-

Dato : 29-07-07 22:00

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> (P.S: fås der tagbøjler til en 911??)

Ellers må du leje en 911'er med judekrog, og så er det bare ned på
tanken og leje en trailer
*DET* skulle nok kunne dreje et par hoveder

--
Mvh. John

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-07-07 22:02

-= JF =- skriver:

> Ellers må du leje en 911'er med judekrog

Kan det fås til sådan et køretøj ?

>, og så er det bare ned på tanken og leje en trailer
> *DET* skulle nok kunne dreje et par hoveder

Det vil jeg mene...

Fra : Mogens

Dato : 29-07-07 22:35

> Kan det fås til sådan et køretøj ?

Nej, selvfølgelig ikke :)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-07-07 22:37

Mogens skriver:

> Nej, selvfølgelig ikke :)

Damn, det ville ellers vække opsigt på genbrugspladsen, sammen med
traileren med hydraulisk tiplad.

Fra : Mogens

Dato : 30-07-07 06:03

> Damn, det ville ellers vække opsigt på genbrugspladsen

Det behøver du ikke jydekrogen for at skabe

Fra : Møller

Dato : 30-07-07 09:23

Mogens skrev:
> "Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse

> Det behøver du ikke jydekrogen for at skabe

Sorte affaldssække med hækafklip er vel nok
Møller

Fra : Mogens

Dato : 30-07-07 09:33

"Møller" <M@g2net.dk> skrev i en meddelelse

> Sorte affaldssække med hækafklip er vel nok

At vise sig uden noget med overhovedet er nok

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-07-07 09:55

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

> "Møller" <M@g2net.dk> skrev i en meddelelse

> At vise sig uden noget med overhovedet er nok

At komme på genbrugspladsen i en Porsche,
kun for at køre en runde?

Hvilket sving var det jeg blev tabt i?

Ahhhhh, nu så jeg lyset, det var turen for _køre_turens skyld

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i (pt. topløs

Fra : Mogens

Dato : 30-07-07 10:05

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilket sving var det jeg blev tabt i?

Billedligt talt, Uffe - billedligt... :)

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-07 21:02

Tom wrote:
> ...og 1.600 Kr pr. døgn for en 911 carrera 4

Hos hvem??

Fra : Tom

Dato : 29-07-07 21:05

"Steen" <steenSNABELAsteenmartin.dk> skrev i en meddelelse

> Hos hvem??

AVIS

--
Tom

Fra : Jesper Kristensen

Dato : 29-07-07 20:57

"Søren W" <me [et a] cacba [Plet] dk> wrote in message

> [...]
>
> Jeg ville gerne give de 400,- ekstra for at få en bil jeg selv vil være
> bekendt at køre i, handle ved et firma jeg har mere tillid til, og have

Sidst jeg flyttede brugte jeg dem her: www.ps-biludlejning.dk
Ordentlige biler og stort set samme priser som Lej-Et-Lig. Desværre findes
de ikke på Sjælland.

/Jesper

Fra : Henning

Dato : 29-07-07 18:06

On Sun, 29 Jul 2007 15:15:26 +0200, "Jesper Kristensen" <jbk(@)it.dk>
wrote:

> [...]
>bilen er 20 år gammel betyder intet, men den skal være mekanisk i orden.

Hvor i verden? Indenfor storbyerne kan det oftest betale sig at ringe
til 3*34 el.lign. for flytninger.

Fra : Carl Astrup

Dato : 30-07-07 12:45

"Jesper Kristensen" <jbk(@)it.dk> wrote in message
> [...]
> bilen er 20 år gammel betyder intet, men den skal være mekanisk i orden.

DriveOn i København kan stærkt anbefales. Har lejet der utallige gange uden
problemer, og de ligger typisk lige et stykke under Avis og Hertz.

//eCarlos

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 12-08-07 20:07

On 12 Aug., 20:51, "Tom" <christen...@bigfoot.com> wrote:

> Det var i 2004 og jeg har ingen link, men selv UNDERSKREVET betingelserne
> hos AVIS på Hamburger-Hauptbahnhof, så jeg burde vide det
>
> --

Jamen, det er jo i helt nede i Tyskland. Den må du jo ikke køre i DK.
Hvad tror du det vil koste at leje en tilsvarende i DK?

Jacob

Fra : Tom

Dato : 12-08-07 20:52

"Jacob Buus Smidt" <nospam_j@nddata.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jamen, det er jo i helt nede i Tyskland. Den må du jo ikke køre i DK.
Hvad tror du det vil koste at leje en tilsvarende i DK?

Er vist slet ikke mulig at leje i dk (til rimelige penge).
Men det er jo heller ikke særlig sjovt at køre rundt i en 911 i danmark hvor
man alligevel ikke kan udnytte dens potentiale uden at miste kørekortet.

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-08-07 20:18

Jacob Buus Smidt skriver:

> Jamen, det er jo i helt nede i Tyskland. Den må du jo ikke køre i DK.

Manlejer den og sætter en "jammer" i GPS'en, så det ikek ser ud til at
den forlader tyskland..... (er set før).