A4 Avant facelift
Fra : Ukendt

Dato : 28-07-07 09:56

Hej
Jeg er ved at kikke efter en A4 Avant fra 00 eller 01.
Ud fra priserne at dømme er der sket et facelift i 01 ?
Er der det? og hvordan kender man forskel?

Mvh Ove

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 11-08-07 12:40

"Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk> wrote in news:46ab049c$0$90264$14726298
@news.sunsite.dk:

> Jeg er ved at kikke efter en A4 Avant fra 00 eller 01.
> Ud fra priserne at dømme er der sket et facelift i 01 ?
> Er der det? og hvordan kender man forskel?

Jeps. Facelift efter sommerferien, dvs. omkring august/september.

Den nemmeste måde at se forskel på, er på baglygterne.

Baklyset på den gamle udgave var smalt, nærmest som en tankestreg (-), der
delte baglygten i 2 ikke lige store halvdele:
http://audi.pro-motors.ru/content/_large/audi-20-1.jpg

På den nye faceliftede udgave er baklyset vokset så det udgør ca. 1/3-del
af baglygten, og de 2 øvrige dele er ca lige store:
http://www.sts-hamburg.de/assets/images/Audi_A4_Avant_Flair_heck.jpg

Billederne illustrerer meget godt den ændrede bagende.