Hugger i Flensborg...
Fra : Ukendt

Dato : 28-07-07 09:13

Hejsa.

Er der en hugger i Flensborg eller omegn? Jeg søger nogle dele jeg ikke kan
finde i Danmark.

En der ligger inde med noget telefon/adresse info?

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Fly Christensen

Dato : 28-07-07 09:30

Rune Nicolajsen wrote:
> Hejsa.
>
> Er der en hugger i Flensborg eller omegn? Jeg søger nogle dele jeg ikke kan
> finde i Danmark.
>
> En der ligger inde med noget telefon/adresse info?

Prøv

http://www.autoverwerter.de/autoverwertungen/verwsuch.htm

Her finder du forskellige firmaer.

Fly

Fra : Allan Kristensen

Dato : 28-07-07 14:04

> [...]
Der ligger en i kupfermühle helt nede i det fjerneste hjørne efter de sidste
butikker og så ned forbi brandstationen, jeg tror den hedder Dammweg, han
har meget i nyere store Mercer og Bmw, men også meget andet, jeg mener han
hedder Kliemek men er dog ikke sikker