Hvor får jeg sporet min G2 nær Aalborg?
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 24-07-07 21:35

Hej...

Efter lidt reperationer skal min gamle trofaste Golf2 fra 91 spores.
Men hvor nær Aalborg får jeg det gjort, med et tilfredsstillende resultat,
uden at de opkræver det halve kongerige og mine tre koner (ikke at det
gjorde noget , hehe )

Mvh
Thomas

Fra : Mikkel Lund

Dato : 24-07-07 21:47

Thomas Buus Andersen skrev:
> [...]
> Men hvor nær Aalborg får jeg det gjort, med et tilfredsstillende resultat,
> uden at de opkræver det halve kongerige og mine tre koner (ikke at det

Jeg fik min g2 sporet i Suldrup Auto for 250 kr. Fin service og ingen gener.

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Tau

Dato : 25-07-07 06:22

"Thomas Buus Andersen" <andersen@thomasbuus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men hvor nær Aalborg får jeg det gjort, med et tilfredsstillende resultat,
> uden at de opkræver det halve kongerige og mine tre koner (ikke at det

Aktiv dækcenter på Fåborgvej i Aalborg øst, har mulighed for at gøre det. De
har i deres værksted et større apperat der kan udmåle og derefter justere.
Deres nr. er 98156000

vh
Poul

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-07 07:37

> [...]
> Men hvor nær Aalborg får jeg det gjort, med et tilfredsstillende resultat,
> uden at de opkræver det halve kongerige og mine tre koner (ikke at det

Dækforhandleren (er det agl??) på Gugvej (lige før Metax) kan ihvbertfald.
Prisen ved jeg ikke noget om.
Mvh Tommy

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 25-07-07 14:24

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> skrev i en meddelelse

> "Thomas Buus Andersen" <andersen@thomasbuus.dk> skrev i en meddelelse

> Dækforhandleren (er det agl??) på Gugvej (lige før Metax) kan ihvbertfald.
> Prisen ved jeg ikke noget om.
> Mvh Tommy

Mener du NDI ?

Thomas

Fra : Brian

Dato : 25-07-07 15:26

> [...]
> Men hvor nær Aalborg får jeg det gjort, med et tilfredsstillende resultat,
> uden at de opkræver det halve kongerige og mine tre koner (ikke at det

Sådan en simpel operation kan selv QuickPot da ordne...

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 25-07-07 20:25

"Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan en simpel operation kan selv QuickPot da ordne...

Det skulle man nemlig tro. Men det skal gøres ordenligt, og i den sammenhæng
har jeg hørt
om flere dårlige oplevelser med såvel euromaster som quickpot

Havde hørt at NDI skulle være dygtige til det.

Thomas

Fra : Brian

Dato : 27-07-07 20:46

Thomas Buus Andersen wrote:

> Det skulle man nemlig tro. Men det skal gøres ordenligt, og i den
> sammenhæng har jeg hørt
> om flere dårlige oplevelser med såvel euromaster som quickpot

Problemet er ikke større end at høre hvornår de sidst havde besøg af
Teknologisk Institut (for kontrol af kalibreringen) og gøre opmærksom på at
du gerne vil have en målerapport med før/efter værdier. Kan de ikke opfylde
de to små krav, går man bare videre til næste butik.

/Brian

Fra : Søren \(9000\)

Dato : 27-07-07 22:45

> [...]
> Men hvor nær Aalborg får jeg det gjort, med et tilfredsstillende resultat,
> uden at de opkræver det halve kongerige og mine tre koner (ikke at det

prøv lige engang at køre ind til QuickPot på Gørtlervej 17 i Aalborg
(lige efter Nordjyllands Bilsyn)

de er billige...og det er i orden!!

/Søren (9000)