husk sikkerhedssele...
Fra : Tågehornet

Dato : 22-07-07 12:11

http://ebaumsworld.com/video/watch/27730

hvor svært kan det være at køre ligeud?.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 22-07-07 12:26

On Sun, 22 Jul 2007 13:11:29 +0200 "Tågehornet" <Fis@ballade.dk> sent
the following smoke signals:

>http://ebaumsworld.com/video/watch/27730
>
>hvor svært kan det være at køre ligeud?.

Svært, hvis burkaen glider ned for øjnene og kuk-sprækken sidder fast i
hendes overskæg...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Mikkel Lund

Dato : 22-07-07 12:29

Tågehornet skrev:
> http://ebaumsworld.com/video/watch/27730
>
> hvor svært kan det være at køre ligeud?.

En ting er helt sikker, han lære det aldrig...

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : JBH

Dato : 22-07-07 12:35

"Tågehornet" <Fis@ballade.dk> skrev i en meddelelse
> http://ebaumsworld.com/video/watch/27730
>
> hvor svært kan det være at køre ligeud?.

Sand i øjnene ?

mvh
JBH

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 22-07-07 12:49

"Tågehornet" <Fis@ballade.dk> skrev i en meddelelse
> http://ebaumsworld.com/video/watch/27730
>
> hvor svært kan det være at køre ligeud?.

Det ligner Saudi'ernes yndlingssport: drifting ned ad vejen fra side til
side.
Ind imellem skal det jo gå galt

Michael

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 22-07-07 18:50

"Tågehornet" <Fis@ballade.dk> wrote in message
> http://ebaumsworld.com/video/watch/27730
>
> hvor svært kan det være at køre ligeud?.

Det kan være svært at komme med de alm. undskyldninger i den situation:

1) Der kom et pludseligt isslag.
2) Jeg måtte undvige en modkørende.
3) Aquaplaning.
4) En ko på vejen.

Vh, Lars.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 22-07-07 19:24

"Lars Bonnesen" <none@invalid> skrev i en meddelelse news:46a398cf$0$72886

> Det kan være svært at komme med de alm. undskyldninger i den situation:

Hva'me': Jeg forsøgte at undvige et træ, som pludselig stod midt på vejen?
:).

Fra : ShutEye

Dato : 22-07-07 19:43

> Hva'me': Jeg forsøgte at undvige et træ, som pludselig stod midt på vejen?
> :).

Heheh ja i stil med "jeg kom pludselig i tanke om en vittighed jeg ikke
havde hørt før"

Fra : Leonard

Dato : 22-07-07 19:44

On Sun, 22 Jul 2007 19:50:07 +0200, Lars Bonnesen wrote:

> Det kan være svært at komme med de alm. undskyldninger i den situation:

Jeg så ellers støvskyen fra en, der også kørte af vejen lige syd for
Odense på den nye motorvej mod Svendborg. Det så også ud til at være
helt umotiveret, men tilsyneladende havde føreren husket selen, det så i
hvert fald ikke ud til at der var alvorlig personskade.
Men det er også en lige vej, det var klart solskinsvejr, vejen var tør
og der var tilsyneladende ingen ydre årsager til at bilen skred ud. Mit
gæt er at bilen kom for langt ud til venstre og der blev styret for
kraftigt kontra hvorefter bilen skred og rullede op af skråningen på
højre side.
Det var i onsdags.

--
Leonard
RC Tamiya King Hauler 1:14 sælges

Fra : Per O.

Dato : 22-07-07 18:53

"Tågehornet" <Fis@ballade.dk> skrev i en meddelelse
> http://ebaumsworld.com/video/watch/27730
>
> hvor svært kan det være at køre ligeud?.

Nu ved jeg hvorfor araberne i vores by også kører rundt uden sele .. det er
åbenbart noget kulturbestemt

Per O.

Fra : ShutEye

Dato : 22-07-07 19:44

> Nu ved jeg hvorfor araberne i vores by også kører rundt uden sele .. det
> er åbenbart noget kulturbestemt

Så længe folk nøjes at slå sig selv ihjel ...

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 22-07-07 19:48

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse news:f808gu$187

> Så længe folk nøjes at slå sig selv ihjel ...

Det gør de jo så ikke :((. Det er her, farten kommer ind i billedet, jo
større fart, jo større BANG !!!.

Fra : ShutEye

Dato : 22-07-07 22:38

> Det gør de jo så ikke :((. Det er her, farten kommer ind i billedet, jo
> større fart, jo større BANG !!!.

Nu hentydede jeg jo til filmstumpen ...

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 23-07-07 07:15

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse news:f80in5

> Nu hentydede jeg jo til filmstumpen ...
Og?, den dokumentere glimragende, hvad der kan ske ved et uheld. Folk køre
uden sele i DK, de køre også af vejen, de rammer uskyldige som ikke kan,skal
bruge sele etc. etc. :(.

Fra : ShutEye

Dato : 23-07-07 10:46

> Og?, den dokumentere glimragende, hvad der kan ske ved et uheld. Folk køre
> uden sele i DK, de køre også af vejen, de rammer uskyldige som ikke
> kan,skal bruge sele etc. etc. :(.

Nu må du sgu se få trukket den løftede pegefinger til dig inden den knækker
af!
På FILMKLIPPET ser man kun 2 komme til skade og det er de to der er dumme
nok til at køre råddent.
Det kan jeg altså ikke tude mange tårer over.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 23-07-07 12:23

ShutEye skrev:
> [...]
> nok til at køre råddent.
> Det kan jeg altså ikke tude mange tårer over.

Smuttede der ikke en eller to tilskuere inden det går helt galt?

--
MVH Finn

Når folk nu med al ønskelig tydelighed har bevist at de hverken kan,
vil eller tør køre bil, hvorfor lader de så ikke være?

Fra : ShutEye

Dato : 23-07-07 13:10

> Smuttede der ikke en eller to tilskuere inden det går helt galt?

Det tror jeg da ikke. Så vidt jeg kunne se røg der to ud af bilen idet den
ruller rundt.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 23-07-07 13:43

ShutEye skrev:
> Det tror jeg da ikke. Så vidt jeg kunne se røg der to ud af bilen idet den
> ruller rundt.

På sec. 13 er der en der har overordentlig travlt med at komme væk hvis
han da ikke bliver ramt. (Kan ikke ses da han er bag bilen, og det
forsvinder ud af billedet.)

Fra : ShutEye

Dato : 23-07-07 14:13

> På sec. 13 er der en der har overordentlig travlt med at komme væk hvis
> han da ikke bliver ramt. (Kan ikke ses da han er bag bilen, og det
> forsvinder ud af billedet.)

Åhh ja, svært at se med den billedkvalitet.
Lad os håbe de nåede væk :)

Fra : Leonard

Dato : 22-07-07 19:49

On Sun, 22 Jul 2007 20:43:44 +0200, ShutEye wrote:

> Så længe folk nøjes at slå sig selv ihjel ...

Der er oftest mange påvirkede af et dødsfald. Familie, venner og der
skal læres en ny op på arbejdspladsen. Det er meget sjældent at ingen
savner en afdød. Heldigvis.

Fra : ShutEye

Dato : 22-07-07 22:39

> Der er oftest mange påvirkede af et dødsfald. Familie, venner og der
> skal læres en ny op på arbejdspladsen. Det er meget sjældent at ingen
> savner en afdød. Heldigvis.

Det siger sig selv.
Men hvis folk har lyst til at drøne rundt og lege med deres EGET liv, så
håber jeg bare at de ikke tager andre med sig.

Fra : KickAssCowboy

Dato : 22-07-07 22:05

"Tågehornet" <Fis@ballade.dk> skrev i en meddelelse
> http://ebaumsworld.com/video/watch/27730
>
> hvor svært kan det være at køre ligeud?.

Kunne du ikke være sød og advare mod ubehagelige billeder. Jeg synes, sådan
nogle klip er for klamme og har ikke lyst til at få ødelagt mit gode humør,
ved at se folk blive massakreret.
/KaK

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 22-07-07 22:23

"KickAssCowboy" <KaK@ms.com> skrev i en meddelelse news:46a3c692$0

> [...]
> sådan nogle klip er for klamme og har ikke lyst til at få ødelagt mit gode
> humør, ved at se folk blive massakreret.

Du har aldrig været vidne til et uheld, været med til at skrabe ofrene op?.
Det er sgu' rart at realiteter kan chokere nogen ;).
BTW. Kør forsigtigt, vis hensyn.

Fra : KickAssCowboy

Dato : 22-07-07 22:51

Du har aldrig været vidne til et uheld, været med til at skrabe ofrene op?

- Nej heldigvis. Jeg har selv kørt galt og væltet i en bil i mine "vilde"
ungdage, men det endte heldigvis ikke alvorligt..

Det er sgu' rart at realiteter kan chokere nogen ;).

- Det kan det ihvertfald ved mig. Jeg har aldrig kunnet forstå facinationen
ved snuff-film.

BTW. Kør forsigtigt, vis hensyn.

- Tak og lige måde

Fra : Tågehornet

Dato : 25-07-07 08:17

"KickAssCowboy" <KaK@ms.com> wrote in message

> [...]
|
| Det er sgu' rart at realiteter kan chokere nogen ;).
|
| - Det kan det ihvertfald ved mig. Jeg har aldrig kunnet forstå

Snuff film er noget helt andet, end når folk frivilligt beder andre om at
optage dem på film, mens de gør noget bevidst tåbeligt,og kommer galt
afsted.

Massakre er når andre bevidst myrder forsvarsløse der ikke udgør en trussel.

jeg er ikke sikker på vi at set den samme film, eller om du er istand til at
faktuelt analysere hvad der sker på filmen.

Fra : KickAssCowboy

Dato : 25-07-07 09:20

> [...]
> at
> faktuelt analysere hvad der sker på filmen.

Kald det hvad du vil. Faktum er at du linker til et meget voldsomt videoklip
hvor folk kommer alvorligt til skade eller måske bliver slået ihjel, uden du
advarer imod det.

Måske du tænder på død og lemlæstelse, men jeg gør sgu ikke!

Analyze that MF !

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-07-07 10:51

"KickAssCowboy" <KaK@ms.com> skrev i en meddelelse news:46a707c7$0

> Måske du tænder på død og lemlæstelse, men jeg gør sgu ikke!

Det ændre ikke på, det er en alm. ulykke, som tilfældigvis er fanget på
video. Sådan er verden udenfor den redigerede i Tv.shows ;). At du lægger
noget andet i den, er dit prob. .

Fra : KickAssCowboy

Dato : 27-07-07 07:55

> Det ændre ikke på, det er en alm. ulykke, som tilfældigvis er fanget på
> video. Sådan er verden udenfor den redigerede i Tv.shows ;). At du lægger
> noget andet i den, er dit prob. .
Det ændrer ikke på, at man ser 2 menesker blive lemlæstet/dør.

Fra : -= JF =-

Dato : 23-07-07 07:59

Tågehornet skrev:

Please!! Kan du ikke en anden gang give et lille hint om at din film
viser folk som bliver slået ihjel.

--
Mvh. John

Life is what happens to you while you're busy making other plans.