Saab - eller?
Fra : Tommy Skou

Dato : 21-07-07 17:22

Goddag!

Se billede i dk.binaer.motor;
Spottede denne bil på Rhodos i sidste uge - der sad Saab-emblemer på, men
ved ikke om det er originalt ;)

Er der nogen der kan fortælle lidt mere om mærke/type/alt muligt?

P.f.t.
Tommy Skou

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 21-07-07 17:35

> Er der nogen der kan fortælle lidt mere om mærke/type/alt muligt?

Det er desværre bare en kedelig Toyota...
http://www.damox.com/cars/thumbs/Toyota/Toyota_Celica_Veilside.jpg
Og det er garanteret ikke engang et originalt Veilside bodykit der er på.

/Kasper Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-07 17:43

"Tommy Skou" <tommy@jebir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ved ikke om det er originalt ;)
>
> Er der nogen der kan fortælle lidt mere om mærke/type/alt muligt?

Ligner godt nok mistænkeligt Toyota Celica.

--
/HB

Fra : Tom

Dato : 23-07-07 00:16

"Tommy Skou" <tommy@jebir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved ikke om det er originalt ;)
>
> Er der nogen der kan fortælle lidt mere om mærke/type/alt muligt?

Jeg har prøvekørt en 1.8 lige da den kom frem. Var vild med designet, så jeg
måtte bare have en prøvetur.
Var vildt skuffet efter prøveturen, der var absolut intet sportsligt over
modellen, den skal have rigtig mange RPM før der sker bare det mindste og
det bliver aldrig sådan at man bare bliver presset ned i sæderne.
Mener dog der findes en meget kraftigere udgave som bare aldrig er
importeret officielt til danmark

--
Tom

Fra : Mikkel Skou

Dato : 23-07-07 22:12

> [...]
> det bliver aldrig sådan at man bare bliver presset ned i sæderne.
> Mener dog der findes en meget kraftigere udgave som bare aldrig er

- Det lyder alt sammen meget godt, men.... hvilken bil snakker vi om? ;)
Tilslutter du dig Celica'en som de andre, eller har du en anden ide om hvad
det kunne være for en? :)

- Skou

Fra : Tom

Dato : 23-07-07 23:06

"Mikkel Skou" <mikkel@jebir.dk> skrev i en meddelelse

> - Det lyder alt sammen meget godt, men.... hvilken bil snakker vi om? ;)

En spritny celica 1.8 med orignial bodykit hos Toyota i Sønderborg som jeg
har prøvekørt. Der blev jo også spurgt til "mærke/type/alt muligt"

> Tilslutter du dig Celica'en som de andre, eller har du en anden ide om
> hvad det kunne være for en? :)

Det ER en celica, som jeg aldrig ville købe med så sløv en motor, man er NØD
til at hente en af dem med en noget friskere motor fra udlandet.

--
Tom