Køler amok?
Fra : ___P.Sir

Dato : 19-07-07 14:54

Min 1998 Laguna har stået i lufthavnen en uges tid, blev hentet idag, kørte
hjem - ingen problemer. Motoren slukket herhjemme - og nogle få sekunder
senere begyndte køleren igen, kører for fuld kraft, ville tilsyneladende
ikke stoppe. Ikke før jeg genstartede motoren og slukkede den igen. Så
stoppede køleren også.
Hvad var nu lige det? Det har jeg da ikke været ude for før. Hvad er der
galt, hvorfor gør den det, og er det noget, jeg skal gøre noget ved?
preben

Fra : Bruno

Dato : 19-07-07 15:03

___P.Sir wrote:
> [...]
> senere begyndte køleren igen, kører for fuld kraft, ville tilsyneladende
> ikke stoppe. Ikke før jeg genstartede motoren og slukkede den igen. Så

Hvor lang tid gik der?

> Hvad var nu lige det? Det har jeg da ikke været ude for før. Hvad er der
> galt, hvorfor gør den det, og er det noget, jeg skal gøre noget ved?

Der er sikkert ikke noget galt, men check der er kølervædske og olie nok
på.

Mvh
Bruno

Fra : Niels Bengaard

Dato : 19-07-07 15:10

> [...]
> Hvad var nu lige det? Det har jeg da ikke været ude for før. Hvad er der
> galt, hvorfor gør den det, og er det noget, jeg skal gøre noget ved?

Kølevandet er bare varmt. Hvis du havde tålmodighed i et minut, måske
kortere vil jeg tro den var stoppet igen af sig selv. Hvis ikke den stopper
igen er der noget galt.

Mvh Niels