Blitzet i Schweiz
Fra : Leo Jensen

Dato : 18-07-07 14:24

Hej Gruppe

Mon der kommer en bøde, eller er det kun i Norden der samarbejdes over
grænserne om den slags ?
138 km/t på en 120 km/t motorvej kan vel ikke koste en hel formue, men de
øvrige kørte godt nok ikke ret meget over de 120...
Fast kamera mellem Lausanne og Bern i øvrigt, og meget lidt synligt...

Leo

Fra : Per O.

Dato : 18-07-07 19:34

"Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> øvrige kørte godt nok ikke ret meget over de 120...
> Fast kamera mellem Lausanne og Bern i øvrigt, og meget lidt synligt...

da jeg fik mit portræt taget i Schweiz for to år siden, hørte jeg ikke
noget.

Per O.

Fra : PerBiker

Dato : 21-07-07 07:59

On Jul 18, 3:23 pm, "Leo Jensen" <maigaard-jen...@slet.stofanet.dk>
wrote:
> [...]
> øvrige kørte godt nok ikke ret meget over de 120...
> Fast kamera mellem Lausanne og Bern i øvrigt, og meget lidt synligt...

Jeg aner ikke med fartboeder. Men jeg bor i Holland
og har ikke saa store problemer med parkering i Koebenhavn naar jeg
besoeger
mine foraeldrer.

Sjovt nok er folk saa vendelige i DK de giver mig disse sjove
gulgroenne hilsner i forruden
paa min bil, men skriver aldrig tilbage til mig i Holland

Per

Fra : lhs

Dato : 21-07-07 15:34

Hej

Ved ik med Schweiz, men er da blevet geblitzt nogle gange gennem tyskland de
sidste år, men er aldrig blevet opkrævet..

Lhs

Fra : Kim Olsen

Dato : 21-07-07 15:49

> Ved ik med Schweiz, men er da blevet geblitzt nogle gange gennem tyskland
> de sidste år, men er aldrig blevet opkrævet..
>
> Lhs

Lyder dejligt - jeg røg i en fælde i Cottbuss i Tyskland i år. På vej ud af
en lille landsby med brosten, var den sidste halve kilometer lige vej fint
asfalteret, og by-slut skiltet stod fint 500 m fremme. to meter efter
byskiltet står et 70 km/t skilt.
Jeg satte desværre for tidligt farten op og passerede fotofælden 10 meter
!!! før byskiltet, med 70 km/t.

Kim

Fra : -= JF =-

Dato : 21-07-07 16:00

Kim Olsen skrev:

> Jeg satte desværre for tidligt farten op og passerede fotofælden 10
> meter !!! før byskiltet, med 70 km/t.

Det er bare så surt!!
For nogle år siden kom jeg kørende ad Gammel Køge Landevej en sen aften,
og overholder hastighedsgrænsen. Jeg ser et skilt der sænker grænsen til
50, så jeg slipper speederen og lader den løbe farten af sig - med det
resultat at jeg bliver blitzet og får en bøde på 510,- for at køre 3
kilometer for stærkt! <skumme-rase-bande-sprutte>

--
Mvh. John

Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Fra : Henrik B.

Dato : 27-07-07 09:20

"lhs" <shane@(fjern)egt2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Ved ik med Schweiz, men er da blevet geblitzt nogle gange gennem tyskland
> de sidste år, men er aldrig blevet opkrævet..

Det får du fremover, når du "raser" i Tyskland.

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk