Støddæmpere som Koni FSD?
Fra : peter

Dato : 18-07-07 13:34

Er der nogle, der har erfaringer med disse støddæmpere eller andre
dyre støddæmpere som f.eks. Monroe, Ôhlin og Bilstein? Er de pengene
værd? Hvad får man for pengene, ekstra lang holdbarhed? Bedre forhold
mellem komfort og sport? Eller noget helt tredie?
Mvh og på forhånd tak for svarene!

Fra : Tom

Dato : 18-07-07 18:34

"peter" <peter900000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Monroe virker kanon godt. Vi have nogle på konens Sierra, det var Sensatrack
som var rigtig behagelige at køre med.
Õhlin kender jeg fra Motocross hvor det er noget af det ypperste man kunne
købe dengang.

Jeg vil mere at de nævnte helt klart er må være værd at investere i. Skulle
også gerne holde en små 10 år

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-07 22:55

Tom wrote:
> Skulle også gerne holde en små 10 år

Kommer vel an på hvor mange km man kører?

Fra : John Sahl

Dato : 18-07-07 21:36

peter wrote:
> [...]
> værd? Hvad får man for pengene, ekstra lang holdbarhed? Bedre forhold
> mellem komfort og sport? Eller noget helt tredie?

Jeg har gode erfaringer med Bilstein og Koni, men kun Koni's
hårdhedsjusterbare, de billigere har ikke været gode nok synes jeg.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't