Metallak - forskel?
Fra : Anden

Dato : 18-07-07 11:24

Hej,

jeg skal have lakeret min kadyt, og har her fået indhentet div. tilbud.
Alt er fint - men kom egentlig i tvivl om, hvad den reelle forskel er på
alm. lak og så metallak? (udover pris)
Er faktisk i tvivl om min nuværende lak ikke allerede er metallak...hvordan
undersøger man det?

på forhånd tak

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 18-07-07 23:42

Anden skrev:
> [...]
>
> jeg skal have lakeret min kadyt, og har her fået indhentet div. tilbud.
> Alt er fint - men kom egentlig i tvivl om, hvad den reelle forskel er på

Den reelle forskel er udseendet. Der er mere "spil" i metallak. Metallak
holder som regel også bedre.

> Er faktisk i tvivl om min nuværende lak ikke allerede er metallak...hvordan
> undersøger man det?

Det nemmeste er vel at tage farvekoden og spørge enten et aut. værksted
eller en autolakker.

Fra : Anden

Dato : 19-07-07 16:29

> Den reelle forskel er udseendet. Der er mere "spil" i metallak. Metallak
> holder som regel også bedre.

> Det nemmeste er vel at tage farvekoden og spørge enten et aut. værksted
> eller en autolakker.

Tak for svaret.

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-07 16:47

"Anden" <anden112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tak for svaret.

Eller tag et billede og gi os det i dk.binaer.motor ??