Det gik dælme hurtigt :-)
Fra : -=JF=- priv

Dato : 17-07-07 12:26

Kl. 09:35 - Får en mail om at det er tid til periodesyn
Kl. 09:45 - Ringer til A+ og får en tid til 10:20
Kl. 10:45 - Synet er overstået, bestået - Farvel og tak!

Det kan næppe gøres meget hurtigere En go' times tid fra indkaldelse til
overstået syn.

I øvrigt - Hvis nogen her skal have synet deres bil er der 100,- at spare
ved at køre til A+ på Baldersbækvej i Ishøj.
De har tilbud på periodesyn i denne tid, og laver synet for 350,-

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-07-07 12:28

>I øvrigt - Hvis nogen her skal have synet deres bil er der 100,- at spare
>ved at køre til A+ på Baldersbækvej i Ishøj.

Jeg tror besparelsen bliver ædt op inden

>De har tilbud på periodesyn i denne tid, og laver synet for 350,-

Billigt.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : -= JF =-

Dato : 17-07-07 13:01

Martin Johansen [6000] skrev:

> Jeg tror besparelsen bliver ædt op inden

Jah - besparelsen tiltaler nok mest folk med en anelse lokalkendskab til
Sydkysten

> Billigt.

Om ikke andet - Billigere

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 17-07-07 15:52

> I øvrigt - Hvis nogen her skal have synet deres bil er der 100,- at spare
> ved at køre til A+ på Baldersbækvej i Ishøj.
> De har tilbud på periodesyn i denne tid, og laver synet for 350,-
Tror sgu det æder sig op i benzin og broafgift

Stef
Fra fastlandet

Fra : -= JF =-

Dato : 17-07-07 16:36

Stefan Jacobsen skrev:

> Tror sgu det æder sig op i benzin og broafgift

Jo, men så får du jo også en tur ud af det

Fra : Kim S

Dato : 17-07-07 17:50

"-= JF =-" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> Jo, men så får du jo også en tur ud af det

Ja, og kan ta' toldfri varer med hjem.... Nåe nej, på den anden side
af broen bruger man jo ikke moms

Mvh, Kim

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 17-07-07 19:00

-=JF=- priv wrote:
> Kl. 09:35 - Får en mail om at det er tid til periodesyn
> Kl. 09:45 - Ringer til A+ og får en tid til 10:20
> Kl. 10:45 - Synet er overstået, bestået - Farvel og tak!

Hmm. Her på den rigtige side af bæltet har vi drive in syn
Ergo ingen tidsbestilling.

mvh
Henning

Fra : -= JF =-

Dato : 17-07-07 21:06

Henning Præstegaard skrev:

> Hmm. Her på den rigtige side af bæltet har vi drive in syn
Hmm. "rigtige side!??
Komplekser henvises til dk.videnskab.psykologi

> Ergo ingen tidsbestilling.
Nu er det altså ikke kun i provinsen at det begreb eksisterer - men
drive-in plejer nu at betyde "Vent på at der er hul i køen"

Fra : Bjarne

Dato : 18-07-07 12:39

Det sq go' stil. Så kommer man igen...

vh