Drifting...
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 16-07-07 22:07

Hej alle sammen

Mange af os har set unge mennesker i TV og på nettet der dyrker drifting.
På youtube.com er ser det udtil at være en stor dille i d arabiske lande.
Dog er den her udgave noget for sig selv....jeg lå flad af grin da jeg så
den.

http://www.youtube.com/watch?v=Coj2wfPouuk&mode=related&search=

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-07-07 06:21

On Mon, 16 Jul 2007 23:07:09 +0200 "Ole Frederiksen"
<baltzer@(SLET_DETTE)mail-online.dk> sent the following smoke signals:

>Dog er den her udgave noget for sig selv....jeg lå flad af grin da jeg så
>den.
>
>http://www.youtube.com/watch?v=Coj2wfPouuk&mode=related&search=

Jeg trak da også på smilebåndet, da jeg så den første gang for et par år
siden.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Peter C:

Dato : 17-07-07 09:44

> Dog er den her udgave noget for sig selv....jeg lå flad af grin da jeg så
> den.

Hehe ... Ta´ den Michael Rasmussen ... der kan man tale om gode ben

MVH Peter C:

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-07-07 12:27

On Tue, 17 Jul 2007 10:43:44 +0200 "Peter C:" <pede_71@hotmail.com> sent
the following smoke signals:

>Hehe ... Ta´ den Michael Rasmussen ... der kan man tale om gode ben

Eller god doping.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Martin

Dato : 18-07-07 17:09

Ole Frederiksen wrote:
> [...]
> drifting. På youtube.com er ser det udtil at være en stor dille i d
> arabiske lande. Dog er den her udgave noget for sig selv....jeg lå

Men de alm. drifts med biler... er det specielle dæk eller bare fordi
asfalten er varm eller hvordan kan det lade sig gøre? Der er jo ikke meget
vedhængsevne i de dæk.

Fra : Mogens

Dato : 18-07-07 17:15

"Martin" <martinf6000@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men de alm. drifts med biler... er det specielle dæk eller bare fordi
> asfalten er varm eller hvordan kan det lade sig gøre? Der er jo ikke meget
> vedhængsevne i de dæk.

Der var 3 engelske drifters på Sturup til DTC-løbet sidst. Jeg var
ovre at se på teamets biler, der bestod af voldstunede "japanere"
med turbo (Nissan 200 SX, Nissan Skyline osv.). Dækkene var
special for drifting, og bilerne havde desuden hydraulisk handbreak
på baghjulene (blev brugt ved indganegn til et sving - som i rally)

Fra : Mogens

Dato : 21-07-07 22:13

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

> [...]
> special for drifting, og bilerne havde desuden hydraulisk handbreak
> på baghjulene (blev brugt ved indganegn til et sving - som i rally)

Desuden er der fuldt spær på baghjulene - de er låste.
Man har lige vist en masse om det på Discovery -> Fifth gear

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 19-07-07 17:55

Ole Frederiksen wrote:
> [...]
> Dog er den her udgave noget for sig selv....jeg lå flad af grin da jeg så

funny

Men jeg har adskellige gange oplevet noget som dette i kuwait, og det
foregår altså mellem den almindelig trafik!!

http://www.youtube.com/watch?v=DeTGXMgh-qw&mode=related&search=

Fra : Mogens

Dato : 20-07-07 05:13

"Ole Frederiksen" <baltzer@(SLET_DETTE)mail-online.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Dog er den her udgave noget for sig selv....jeg lå flad af grin da jeg så

Enhver lastvognschauffør burde igennem følgende kursus
www.toxicjunction.com/get.asp?i=V1972

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 20-07-07 13:41

Mogens wrote:

> Enhver lastvognschauffør burde igennem følgende kursus
> www.toxicjunction.com/get.asp?i=V1972

Lektion 2: samme med hænger.

Ebbe