Hvad er det med jyske SAAB-ejere?
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-07-07 19:31

Uden at røbe for mange statshemmeligheder, så kan jeg godt fortælle at
vi har to liniebiler kørende fra Nyköping i Sverige til henholdsvis
Glostrup og Kolding med SAAB-reservedele.

5 nætter om ugen.

Det der undrer mig er, at der er mange flere pakker på
Kolding-traileren end der er på Glostrup-traileren.

Er det sådan at folk på Fyn og i Jylland simpelthen splitter mere ad,
eller er det fordi de biler der kører derovre ikke er helt nye mere?

Eller er det simpelthen Henrik B.? *LOL*

Eller er der bare flere dyrlæger derovre?

Forklaring udbedes. Gerne i samme ånd som der er spurgt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-07-07 19:42

>Eller er det simpelthen Henrik B.? *LOL*

Henrik har solgt hans ægte SAAB så det er kun mig og Torben der er
tilbage *lol*

Tror til gengæld jeg forbruger for 5... for satan jeg får brugt nogle
dele for tiden..

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-07-07 19:48

On Sun, 15 Jul 2007 20:42:18 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> wrote:

>Henrik har solgt hans ægte SAAB så det er kun mig og Torben der er
>tilbage *lol*

>--

Hvis SAAB har han solgt?

Aner jeg noget kriminelt her, eller har Henrik kun solgt SIN SAAB?

Hvorfor ødelægger du dine ting?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-07-07 20:14

>Hvis SAAB har han solgt?

Hans' for pokker da

>Aner jeg noget kriminelt her, eller har Henrik kun solgt SIN SAAB?

Ja

>Hvorfor ødelægger du dine ting?

Gør jeg heller ikke.. det har tidligere ejer sørget for. :(

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-07-07 20:59

On Sun, 15 Jul 2007 21:13:51 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> wrote:

>Hans' for pokker da

>--

Hvad siger så Hans til den handel? ,-)

>--

>Ja

>--

Der foreligger altså noget kriminelt. Kan det ordnes med dagbøder?

>--

>Gør jeg heller ikke.. det har tidligere ejer sørget for. :(

>--

Jaså! Den pæne ældre dame der drev den lokale søndagsskole? *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-07-07 21:04

>Hvad siger så Hans til den handel? ,-)

Han(s) er lidt utilfreds..

>Der foreligger altså noget kriminelt. Kan det ordnes med dagbøder?

Flygter i skattely..

>Jaså! Den pæne ældre dame der drev den lokale søndagsskole? *LOL*

*LOL* ja... nej aner det ikke.. købte den sydpå. Mandlig tidligere
ejer, vist nok kun 1 af slagsen. Typen der bare kørte til service og
vist ikke kunne skrue en skrue selv.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : JS

Dato : 15-07-07 21:33

Martin Johansen [6000] wrote:

> Henrik har solgt hans ægte SAAB

Er det ikke strafbart at sælge andre mæmds biler?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-07-07 21:34

On Sun, 15 Jul 2007 22:32:59 +0200, "JS" <js_539@hotmail.com> wrote:

>Er det ikke strafbart at sælge andre mæmds biler?

>--

Det er jo det jeg har maset med Martin om det meste af aftenen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-07-07 07:40

On Sun, 15 Jul 2007 22:32:59 +0200 "JS" <js_539@hotmail.com> sent the
following smoke signals:

>Er det ikke strafbart at sælge andre mæmds biler?

Ikke hvis man har en fuldmagt fra ejeren af bemeldte køretøj.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 15-07-07 19:42

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> writes:

> [...]
>
> Eller er det simpelthen Henrik B.? *LOL*
>
> Eller er der bare flere dyrlæger derovre?
>
> Forklaring udbedes. Gerne i samme ånd som der er spurgt.

Godt spørgsmål. Høruphav er også fyldt med SAAB'er. Der må være en
grund, og det er næppe at folk samler på dem som designikoner, for
adskillige af modellerne var omtrent lige så kønne som et badeværelse
fra 70'erne...

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-07 07:53

> [...]
>
> Er det sådan at folk på Fyn og i Jylland simpelthen splitter mere ad,
> eller er det fordi de biler der kører derovre ikke er helt nye mere?

Det er selvfølgelig en ganske kedelig forklaring: Saab har ansat lokale
sælgere i alle sine afdelinger. Dvs i de jyske afd. er der jyder ansat og i
de sjællandske er der shellænder der er ansat. Nu ved alle jo at shellænder
ikke ka finde ud af det der med at "handle".
Så kort fortalt kører der mange flere Saab'er i jylland end på sjælland....

Tommy

Fra : Henrik B.

Dato : 17-07-07 07:27

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> skrev i en meddelelse

> [...]
> shellænder ikke ka finde ud af det der med at "handle".
> Så kort fortalt kører der mange flere Saab'er i jylland end på

)))

Samt forhandlernettet er tættere - uden at være tæt.

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Lund

Dato : 21-07-07 13:20

Hej Folmer

Der er forhåbentlig både Opel og Saab stumper i de kasser.

De kasser Opel reservedele er pakket ned i, er Saab papemballage. (et lille
logo)
Du har vel også transporteret Opel gearkasser og motorer.

Så pas nu på de sager, jeg venter på dem til hverdag. (opel)

Mvh. Torben