Det bliver billigere at parkere i KBH
Fra : Ukendt

Dato : 15-07-07 07:46

http://politiken.dk/indland/article342234.ece

.... lækkert ... "så kan de lære det"

/Kim

Fra : S.x.L

Dato : 15-07-07 08:45

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> http://politiken.dk/indland/article342234.ece
>
> ... lækkert ... "så kan de lære det"

Men kun om natten/aftenen

Knud

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-07 08:52

S.x.L wrote:

> Men kun om natten/aftenen

Jaja, men det er en start. Nu mangler vi bare at mangelen på mobil
arbejdskraft bliver så enorm, at benzinafgiften bliver sat lidt ned og
politiet får besked på at holde lidt igen med fotofælderne. Økonomisk pres
er åbenbart det der skal til for at få politikerne til at glemme alt om
parkeringsafgifter og CO2-løgne.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Mogens

Dato : 15-07-07 13:01

> Økonomisk pres er åbenbart det der skal til for at få politikerne til at
> glemme alt om parkeringsafgifter og CO2-løgne.

Eller grundtanken om "Bilerne ud af Kbh". Jeg var for en del år
siden medlem af styregruppen for et projekt desangående, men
der er åbenbart kommet andre boller på suppen. Klovner