Rep af aircon
Fra : Per Sørensen

Dato : 14-07-07 22:59

Så skete det. Aircon'en køler ikke mere på min Seat Toledo Tdi fra 2004 (den
gamle model) - Det skete lige pudselig fra det ene tidspunkt til det andet.
Ikke noget med lav køling/effektivitet inden. De 2 store ventilatorer kører
når jeg tænder den, men der kommer ingen kold luft.

Hvad mon der er galt?

Er der en venlig sjæl der har kendskab til et firma der kan lave dette i
esbjerg og omegn (og som i modsætning til visse andre mærkevareværksteder
ikke skal have 800 + moms i timen for at udlæse at bilen ikke fejlede noget
selvom den ikke kunne starte når det var halvkoldt).

mvh Per

Fra : Klaus D: Mikkelsen

Dato : 14-07-07 23:17

Per Sørensen skriver:

> [...]
> Ikke noget med lav køling/effektivitet inden. De 2 store ventilatorer kører
> når jeg tænder den, men der kommer ingen kold luft.

Utæt system, rør der er rustet over, eller en kondenser der er slået hul
på.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Esben Tærsker

Dato : 15-07-07 01:20

Per Sørensen wrote:
> [...]
> mærkevareværksteder ikke skal have 800 + moms i timen for at udlæse at
> bilen ikke fejlede noget selvom den ikke kunne starte når det var

Langkilde Biler lige nord for Varde er en hamrende dygtig og billig
mekaniker. Han rører dog kun VW, Audi, Skoda og - ta'da... - Seat. Hvis
jeg var dig ville jeg svinge forbi dér.

/Esben