Att: Jan Frørup.
Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-07-07 14:37

Her er en idé til, hvordan du løser problemet med mobiltalende bilister.

Enjoy!

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-07-07 14:37

On Sat, 14 Jul 2007 15:36:36 +0200 Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> sent the following smoke signals:

>Her er en idé til, hvordan du løser problemet med mobiltalende bilister.
>
>Enjoy!
Og hvis jeg så huskede linket, så blev det sikkert sjovere...
http://youtube.com/watch?v=qpEJKcZ0deo

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-07 15:20

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> skrev :

>Her er en idé til, hvordan du løser problemet med mobiltalende bilister.
>
>Enjoy!

Jeg må fluks ha' sådan en blender

btw - må folk for min skyld kagle alt det de lyster - bare de er
opmærksomme på det der foregår uden for madkassen.

--
Jan_stevns

Fra : Mogens

Dato : 14-07-07 16:22

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Jeg må fluks ha' sådan en blender

Jeg synes bedre om din normale attitude med at smide
folks mobilos ind over markerne

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-07-07 16:46

Hej!

Mogens wrote:

> <jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Jeg synes bedre om din normale attitude med at smide
> folks mobilos ind over markerne

Jeps. Vi mangler et link på YouTube med titlen "Jan Frørup - Will it toss?"

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-07 18:42

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev :

>Jeps. Vi mangler et link på YouTube med titlen "Jan Frørup - Will it toss?"

Hvis det ikke lige var fordi Dina (den mindste af tøserne) lige havde
afprøvet om hendes mobiltelefon er vandtæt (*1) - kunne den jo bruges

*1 Den var så ikke vandtæt - spøgen dur ikke med en defekt sutteklud

--
Jan_stevns