Fejl i login på FDM?
Fra : Mureren

Dato : 14-07-07 13:13

Hej..

Jeg meldte mig ind i FDM i morges, og fik senere (2 timer!) en mail med
brugernavn og password.

Desværre kan jeg ikke logge ind med de data de har sendt, jeg får bare en
"Fejl i login"
(jeg er ikke engang nået gennem først login hvor man skal ændre brugernavn
m.m., og jeg har prøvet at slette alle cookies m.m. der vedrører FDM)

Virker hjemmesiden for i andre der er medlemmer?

Mvh.
Mureren
(godt træt af han ikke kan komme til at læse biltests NU!)

Fra : Niels Bengaard

Dato : 14-07-07 13:35

> [...]
>
> Mvh.
> Mureren
> (godt træt af han ikke kan komme til at læse biltests NU!)

Virker fint for mig.

Mvh Niels

Fra : Mureren

Dato : 14-07-07 14:40

> Virker fint for mig.
>
> Mvh Niels

Jeg har også fået det til at virke nu...dvs. FDM's server har endelig fået
opdateret så mit brugernavn m.m. kunne godkendes!

Mvh.
Mureren