lej en lamborghini...
Fra : Tågehornet

Dato : 13-07-07 08:34

Det er vist kun for bondeknolde i jylland...

http://www.scan-agro.dk/site.php?page=32

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-07 08:40

"Tågehornet" <Fis@ballade.dk> skrev i meddelelsen
> Det er vist kun for bondeknolde i jylland...
>
> http://www.scan-agro.dk/site.php?page=32

Ok, så kører øvrige danske bondeknolde stadig gamle Fergusson eller hva?

Hvis du læser nærmere kan Sjællandske bondeknolde og sågar fynske også få
lysten stillet, så bare frem med tegnedrengen

--
/HB

Fra : Tågehornet

Dato : 13-07-07 10:02

"HB" <hbsnabela.dk> wrote in message

> [...]
|
| Hvis du læser nærmere kan Sjællandske bondeknolde og sågar fynske også få
| lysten stillet, så bare frem med tegnedrengen

så er det bare ned til dyrskuet i Roskilde,-med den festival havde det
faktisk være meget praktisk...

Fra : BJ

Dato : 13-07-07 10:16

"Tågehornet" <Fis@ballade.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> få
> |

> så er det bare ned til dyrskuet i Roskilde,-med den festival havde det
> faktisk være meget praktisk...

Og jeg som troede, dyrskuet _var_ afholdt....

mvh
Bjørn J.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 14-07-07 08:47

Tågehornet wrote:
> Det er vist kun for bondeknolde i jylland...
>
> http://www.scan-agro.dk/site.php?page=32

Og? Lamborgini var traktor fabrikant før han begynte
med biler. Ses tydligt på bilerne at de stammer fra
traktore.

mvh
Henning