Tændning
Fra : OBN

Dato : 12-07-07 21:03

Hej

Jeg ved ikke om det er den rigtig gruppe jeg spørg i...

Jeg har et problem med min gl astra 1.8i 8v,når jeg slukker for den vil den
ikke stoppe jeg kan dreje nøglen og der sker ikke noget.Jeg er nød til at
tag stikket af batteriet,men kan godt starte den...

mvh
obh

Fra : alexbo

Dato : 12-07-07 22:24

"OBN" skrev
> Jeg ved ikke om det er den rigtig gruppe jeg spørg i...

Der er en anden bilgruppe dk.teknik.bil , den er velegnet.

> Jeg har et problem med min gl astra 1.8i 8v,når jeg slukker for den vil
> den ikke stoppe jeg kan dreje nøglen og der sker ikke noget.Jeg er nød til
> at tag stikket af batteriet,men kan godt starte den...

Det lyder som noget hjemmelavet kørelys der driller.
Virker det rigtigt, går kørelyset ud når du tænder positionslyset?
Prøv at tænde lyset når du forsøger at stoppe motoren.

mvh
Alex Christensen