SÅDAN køres der i det midterste spor
Fra : Fly Christensen

Dato : 12-07-07 11:29

Se, SÅDAN skal det gøres for at opnå den maksimale effekt.

http://www.unfreiwillig120.de/video_001.avi

Fly

Fra : Bjarne

Dato : 12-07-07 11:52

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> wrote in message
Se, SÅDAN skal det gøres for at opnå den maksimale effekt.

http://www.unfreiwillig120.de/video_001.avi

Fly

PS, filen er 143mb

Bjarne

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-07-07 11:57
Fra : Leonard

Dato : 12-07-07 11:58

On Thu, 12 Jul 2007 03:29:28 -0700, Fly Christensen wrote:

> Se, SÅDAN skal det gøres for at opnå den maksimale effekt.

Hvordan?
Du linker til 143 MB film i et for min PC uviseligt avi-format. Det
eneste der kommer frem er at det tager 22 minutter at se det.

--
Leonard
RC Tamiya King Hauler 1:14 sælges

Fra : John Sahl

Dato : 12-07-07 12:02

Leonard wrote:
> Hvordan?
> Du linker til 143 MB film i et for min PC uviseligt avi-format. Det
> eneste der kommer frem er at det tager 22 minutter at se det.

Hent afspilleren fra www.videolan.org og du har ingen problemer med diverse
manglende codecs.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 12-07-07 12:12

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> wrote in message
Se, SÅDAN skal det gøres for at opnå den maksimale effekt.

http://www.unfreiwillig120.de/video_001.avi

Tjaa, jeg kan da godt se at vedkommende kører 22 minutter i midtersporet,
men jeg ser ikke at det skaber de store problemer, og ja, jeg ved godt man
skal holde til højre osv osv, men det er da ham "politibetjenten" der i mine
øjne er fjolset, det lader til at han ikke har andet at lave end at køre
rundt på motovejene, og spille "helt"

Få dig(kameramanden) dog et liv, der er millionvis mennesker derude som ikke
kører 100% efter reglerne, who cares :)

Mvh
Jacob

Fra : Tonni Madsen

Dato : 12-07-07 17:22

Ja, der er åbenbart nogen der keder sig... Virkelig spændende optagelse...

Tonni Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-07 19:26

"Tonni Madsen" <Tonnimadsen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, der er åbenbart nogen der keder sig... Virkelig spændende optagelse...

Jeg er skam helt lamslået.
Jeg kører ellers tit Kbh -> Jylland og jeg har aldrig set noget lignende.
Slugte alle 22 minutter råt. Specielt scenen hvor hun trækker ud i 3. spor.
Jeg måtte se den i langsom gengivelse bagefter.
Selv hvis min internet forbindelse havde været forbrugsafregnet, ville jeg
ikke have undværet de 143 Mb

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 12-07-07 20:35

AW skrev:
> [...]
> Jeg måtte se den i langsom gengivelse bagefter.
> Selv hvis min internet forbindelse havde været forbrugsafregnet, ville jeg

Jeg syntes, jeg fornemmer bare en anelse ironi i det indslag ??

Jesper

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 13-07-07 05:58

"AW" <allan[snabela]malwis[prik]dk> wrote in message news:46967226$0$4168
> [...]
> spor. Jeg måtte se den i langsom gengivelse bagefter.
> Selv hvis min internet forbindelse havde været forbrugsafregnet, ville jeg

He he :)

Mvh
Jacob(Der godt nok sprang nogle af de kedelige dele af filmen over, og kun
så ca 5 min sammenlagt) :)