Trick til rengøring
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 10-07-07 20:53

Kender I det? Man støvsuger og støvsuger - men skidtet bliver sgu på
gulvtæppet i bilen. Så finder man en luftpistol frem, og straks hjælper det.

Nogen der kender andre tricks til rengøring af bil?

Så sparer vi alle de bilrengøringsfirmaer ulejligheden :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 10-07-07 21:12

Per Henneberg Kristensen kom med følgende:
> [...]
>
> Nogen der kender andre tricks til rengøring af bil?
>
> Så sparer vi alle de bilrengøringsfirmaer ulejligheden :)

Den åbenlyse - lad være med at gøre rent
Kai

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 10-07-07 21:39

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> writes:

> Kender I det? Man støvsuger og støvsuger - men skidtet bliver sgu på
> gulvtæppet i bilen. Så finder man en luftpistol frem, og straks hjælper det.

En luftpistol?

Hvad kan det så ikke blive til med et oversavet haglgevær...

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-07-07 08:36

Per Henneberg Kristensen wrote:
> [...]
>
> Nogen der kender andre tricks til rengøring af bil?
>
> Så sparer vi alle de bilrengøringsfirmaer ulejligheden :)

Er det ikke lidt OT? Jeg ville mene at det skulle under

--
vh
Torben

Fra : Brian

Dato : 11-07-07 14:48

> [...]
> det.
>
> Nogen der kender andre tricks til rengøring af bil?

Der er vidst nogle stykker der kun har deres automobil for at kunne fragte
dem selv fra A til B. Fint nok med det :) På nettet finder du mange tips, et
kunne være at barberskum skulle være et vidundermiddel til pletfjerning.
Noget med at sprøjte det på, lade det tørre og så støvsuge det op.

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-07 09:00

> [...]
> det.
>
> Nogen der kender andre tricks til rengøring af bil?

Gør det ofte så overstiger problemet aldrig evnen:,o)