Dvd afspillere til bilen, hvor
Fra : Soren

Dato : 10-07-07 18:49

Vi skal på langtur og skal have underholdt drengen på 4 år undervejs og jeg
tænker på at købe en DVD afspiller til bilen, som kan hænges på nakkestøtten
og bare tages med ind i sommerhuset bagefter og bruges derinde også. Men jeg
synes ikke rigtig jeg kan finde det nogen steder. Jeg kan kun finde nogen
til indbygning i nakkestøtter eller loftet og det er jeg ikke interesseret
i. Bare en som kan tages af og sættes i efter behov. Er der nogen som har
nogle gode links.

Ib

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-07 19:18

"Soren" <ibso37@netscape.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> er jeg ikke interesseret i. Bare en som kan tages af og sættes i efter
> behov. Er der nogen som har nogle gode links.

Thansen har nogen udemærkede der kan stå på bordet eller hænge på
nakkestøtterne. De har lige været på tilbud til 1500,- men om de er det
endnu, ved jeg ikke..
mvh Tommy

Fra : Anders Majland

Dato : 11-07-07 23:27

> Thansen har nogen udemærkede der kan stå på bordet eller hænge på
> nakkestøtterne. De har lige været på tilbud til 1500,- men om de er det
> endnu, ved jeg ikke..

De kører en kampagne på en med slotin drev til 1300 i øjeblikket.

I december købte vi først et af de billige sæt med 2 skærme til ~1000kr i et
supermarked. Men det var så ringe at jeg troede at det var defekt så jeg
byttede det... Men de andre tilsvarende jeg har set i den prisklasse har
imho også været for ringe...

Så købte vi en afspiller med _en_ skærm på tilbud i thansen og der passede
pris/kvalitet bedre - og nu har vi så lige købt en mere så vi har 2
afspillere til bagsædet. Pt et godt tilbud. Dvs pris/kvalitet er fair.

Mvh
Anders Majland

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-07 19:21

> [...]

>i. Bare en som kan tages af og sættes i efter behov. Er der nogen som har

de bliver sgu'dda osse mere og mere forkælede de unger ;)

Thansen har da sådan en dims

--
Jan_stevns

Fra : Allan Kristensen

Dato : 10-07-07 19:39

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> de bliver sgu'dda osse mere og mere forkælede de unger ;)
>
> Thansen har da sådan en dims

Jeg så en i Rema 1000 til 749,- i weekenden godt nok kun med en enkelt
skærm, ellers er der nok at få til 11 - 1200 med 2 skærme evt. Bilka -
Elgiganten

Fra : Carsten

Dato : 10-07-07 19:44

Bilka har et Denver DVD sæt her i denne uge til ca. 1.300,- (www.bilka.dk ->
tilbudsavis -> elektronik)
Det er et udemærket sæt - vi har et selv, og det er ikke for at "forkæle"
ungerne. Det er for at få fred på bagsædet
Vi bruger den også i de sommerhuse vi lejer ind i mellem. Via et "jack stik
til scart" modul kan man endda bruge den som alm. dvd afspiller og se
filmene på et fjernsyn.

Carsten

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-07-07 09:14

Carsten wrote:
> Bilka har et Denver DVD sæt her i denne uge til ca. 1.300,- (www.bilka.dk ->
> tilbudsavis -> elektronik)
> Det er et udemærket sæt - vi har et selv, og

Vi har et sæt fra Denver - det er noget skrammel. Lyden er ikke høj nok
i de indbyggede højttalere til kørsel (ørebøffer virker) - og den
sekundære opsamler tændingsstøj, så lyden slet ikke dur på den under
kørsel.

Men med 2 sæt hørebøffer i den primære kan man køre hele dagen uden brok
fra ungerne - vi har ikke haft problemer med rystelser, så mekanikken er
OK (jeg forventer dog ikke nogen lang levetid). Til prisen (1600 sidste
år) lige akkurat godkendt.

> det er ikke for at "forkæle"
> ungerne. Det er for at få fred på bagsædet

Enig - det er en bedøvelsespille til ungerne - primært forældrenes
fordel. Ungerne har jo ikke noget imod at slås på bagsædet

--
vh
Torben

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-07-07 19:45

Soren skriver:

> [...]
> i. Bare en som kan tages af og sættes i efter behov. Er der nogen som har

Bilka, THansen, HaraldNyborg, Netto (periodevis), Elgigaten,
Bilexperten......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-07-07 20:06

"Soren" <ibso37@netscape.net> wrote in

> [...]
> loftet og det er jeg ikke interesseret i. Bare en som kan tages af og
> sættes i efter behov. Er der nogen som har nogle gode links.

Husk at de skal kunne spændes ordentligt fast. Læste for nylig en omtale af
en crashtest hvor de testede alt det er her løse udstyr i bilerne - dvd
skærme der hang på nakkestøtten kunne i visse tilfælde flippe rundt og give
føreren kraniebrud i tilfælde af et uheld!

Fra : -=JF=- priv

Dato : 10-07-07 20:20

"Soren" <ibso37@netscape.net> skrev i meddelelsen

> i. Bare en som kan tages af og sættes i efter behov. Er der nogen som har
> nogle gode links.

Som du nok har læst kan de købes snart sagt alle steder - men vær opmærksom
på at skiverne ofte får en hård medfart på bagsædet, så det er en rigtig god
idé at tage en kopi af de film du vil have med på turen. Og det giver en ny
udfordring, idet ikke alle afspillerne kam vise kopierede film.