Primera P11 manual
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 09-07-07 22:53

Halløj NG.

Jeg har været på banen med det her før, ang. værksted/service manual til
min kære Primera, og blev rådet til ebay.
Har nu gennem længere tid holdt øje med ebay.co.uk og ebay.de, og begge
er kun leveringsdygtige i en P11-144 manual, Hun ligner jo ikke min P11
fra 98, ihvertfald ikke på overfladen..

Nogen der kan skubbe mig den rette vej?

mvh

Jan Rasmussen.

Fra : Jesper Kristensen

Dato : 10-07-07 21:48

"Jan Rasmussen" <Jan_Goofy@vip.cybercity.dk.fa.ke> wrote in message
> [...]
> kun leveringsdygtige i en P11-144 manual, Hun ligner jo ikke min P11 fra

Desværre ikke, men tak for tippet. Jeg vil fluks bestille mig en manual til
min P11-144

Mvh.
Jesper

Fra : Jesper Kristensen

Dato : 10-07-07 22:46

> [...]
> kun leveringsdygtige i en P11-144 manual, Hun ligner jo ikke min P11 fra

Hvad med Haynes'? Kan den ikke bruges?
http://www.amazon.co.uk/Nissan-Primera-1990-99-Service-Manuals/dp/1859607004

Mvh.
Jesper

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 10-07-07 23:34

Jesper Kristensen skrev:

> Hvad med Haynes'? Kan den ikke bruges?
> http://www.amazon.co.uk/Nissan-Primera-1990-99-Service-Manuals/dp/1859607004

Desvære ikke, den dækker P10 og ganske lidt P11..
Fandt den gamle tråd fra sidste år, havde overset et råd om at ringe til
køsters Motorboghandel, må jeg lige prøve imorgen.

og det der er om P10 er ikke rigtig "nok" syntes jeg, har haft lånt den
på biblioteket, uden at blive rigtig imponeret, men måske er det bare mig :)

gammel tråd:
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.bil/browse_thread/thread/7404c1278a5d562f/4444b89f1fdc33e5?lnk=st&q=&rnum=21&hl=da#4444b89f1fdc33e5

/jan

Fra : Ninja Rider

Dato : 11-07-07 15:44

Hejsa

Jeg har den orginale Service Manual til P11 modelerne til at ligge.

Kontakt mig på emil.gundersen - a - gmail.com

så finder vi ud af det..

--
Mvh Emil Gundersen
www.EGSKilte.dk