servo i Peugeot 106 indepence
Fra : Per H

Dato : 09-07-07 12:42

Er der Servostyring i en subj. Min datter har købt hvor der stod at
der var servostyring monteret, men jeg kan ikke se hvor det skulle
være, og styringen er tung.

Der sidder kun en kilerem fra motor og til dynamo.

årg 1998

Vh Per
skype
p20252816

Fra : alexbo

Dato : 09-07-07 12:49

"Per H" skrev

> [...]
> være, og styringen er tung.
>
> Der sidder kun en kilerem fra motor og til dynamo.

Den kan være elektrisk, prøv at se efter en pumpe med et par solide
ledninger, sikkert nede foan ved køleren, eller efter en servobeholderen.

Men man skal kunne mærke den virke, ved stilstand skal rattet kunne drejes
med en hånd.

mvh
Alex Christensen

Fra : Per H

Dato : 09-07-07 13:31

On Mon, 9 Jul 2007 13:48:40 +0200, "alexbo" <alexbo@email.dk> skrev:

> [...]
>
>Men man skal kunne mærke den virke, ved stilstand skal rattet kunne drejes

Har kigget igen, og jeg kan ikke se noget som du omtaler. Og den er
absolut ikke let at dreje.

Vh Per
skype
p20252816

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 09-07-07 13:49

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> være, og styringen er tung.
>
> Der sidder kun en kilerem fra motor og til dynamo.

Det nemmerste ville måske i virkeligheden være at ringe til den lokale pug
forhandler og oplyse stelnummeret. Udfra det kan han fortælle hvad den er
født med.

På den 106GTI jeg havde fra 1998 var den trukket af kilremmen. Jeg husker
klart og tydeligt dengang remmen sprang, hold da op de små computer arme kom
på arbejde ;)

/Dennis