Bagtøj Previa
Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 08-07-07 19:36

Hej
Har lige opdaget at Previa'en spilder olie fra bagtøjet. Det ligner at der
er gået et par pakdåser. Bilen har ikke kørt i 3 år og kan man vel godt
forestille sig at dåserne er i kedelig kondition.

Det ser ud til at man kan løsne trækakselerne og hive dem ud af klumpen uden
at skulle skille hele bagdelen af bilen ad.
Har nogen prøvet denne øvelse?
Jan W?

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-07 19:43

On Sun, 8 Jul 2007 20:36:08 +0200, "Michael Kirkegaard"
<flirtinggoose@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Det ser ud til at man kan løsne trækakselerne og hive dem ud af klumpen uden
>at skulle skille hele bagdelen af bilen ad.

sats hellere på jan_stevns........han måtte vist skifte
differentialet..noget med at det holder ca. 300 kkm på den
model............
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Mogens

Dato : 08-07-07 19:45

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har nogen prøvet denne øvelse? - Jan W?

Jan S :)
www.dkfritidbil.dk/fotostorier/previa/klumpen.htm

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 08-07-07 19:51

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse
> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jan S :)
> www.dkfritidbil.dk/fotostorier/previa/klumpen.htm

Jan Stevns...naturligvis.

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-07 20:14

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev :

>Jan Stevns...naturligvis.

Se - det hjalp - jeg svarer kun når mit nævnes ;)

Det bør være muligt at nøjes med pakdåserne/paknigerne - hvis skaden
ikke allerede er indtruffet - siger dit bagtøjet bare det mindste, er
festen slut, og du skal vække muldvarpen til live igen.

--
Jan_stevns