Nu snakken går på Semlerbiler...
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 07-07-07 09:59

Hej gruppe,

Forleden blev jeg transporteret hjem i en limousineservice som var kørende i
en Phaeton med V10 TDI....
Aldrig har jeg været så skuffet over at blive trillet rundt i noget som da i
hvert fald økonomisk må siges at være i den dyre ende....
Efter min mening var der ikke meget limousinefornemmelse over bilen, som i
øvrigt var ret ny og overordentlig velholdt. Selvom chaufføren gjorde sig
stor umage, og næsten holdt stille over de skarpkantede bump vores lille
alsiske flække er velsignet med, så føltes det hårdt og stødende med hørbare
klonk-klonk lyde fra undervognen - meget i stil med det man oplever i en
Golf ....
Men motoren lød nu godt - sådan en en V10'er diesel er nu ikke helt ringe.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Mogens

Dato : 07-07-07 16:10

> [...]
> oplever i en Golf ....
> Men motoren lød nu godt - sådan en en V10'er diesel er nu ikke helt ringe.

Bilen bliver uden tvivl eftertragtet med årene grundet de lave salgstal.
Indtil da vil bilen rasle ned i pris. Hvornår mon punktet kommer, hvor
man skal købe, fordi prisen efterfølgende stiger og stiger?