Hvilke gulpladebiler (evt. fra 98 eller ti~
Fra : Ukendt

Dato : 07-07-07 09:12

Jeg går og overvejer at skaffe mig en gulpladebil, evt gerne fra før
misundelsesafgiften i 98.
Kravet er: ikke en 4,6 etellerandet.
Aircon
Plads til fører + 2 mindre børn.

Hvad står der på bagsmækken?

Mvh Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-07 10:20

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> skrev :

>Hvad står der på bagsmækken?

På vores står der :

over vinduet :
Kennel Buma

under vinduet:

En rigtig hund er en Berner Sennen
Bernese Mountain dogs

Der er vist også et skilt der nævner 112% Previa

;)

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-07 11:25

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> En rigtig hund er en Berner Sennen
> Bernese Mountain dogs
>

> Der er vist også et skilt der nævner 112% Previa

Grr... med mindre der er plads til en fører og 2 autostole, så er der dømt
kvajebajer Jeg foretrækker Tuborg Classic, hvis ikke du har råd til en
specialøl.

Og med den der elefant, du reklamerer med (ja, du kalder det en hund, men
det er jo en elefant), så skulle du hellere sælge mig den der previa til
nærmset ingen penge og så i stedet købe en Iveco 6 Tons lastbil, som jeg
_tilfældigvis_ har til salg. (men den er dyr, forståes) :)
God weekend,
Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-07 11:49

>Grr... med mindre der er plads til en fører og 2 autostole, så er der dømt
>kvajebajer Jeg foretrækker Tuborg Classic, hvis ikke du har råd til en
>specialøl.

"vor" previa kører da med både folk og fæ, i pæne mængder - vi har
ekstra midtersæde foran, så dit krav til 3 personer foran er da
opfyldt - hvis du mener 2 børnestole, mener jeg faktisk de fint kan
være der

>Og med den der elefant, du reklamerer med (ja, du kalder det en hund, men
>det er jo en elefant),
<snip>

Næsten elefant ... nærmere snigende uldtæppe

<snap>

......så skulle du hellere sælge mig den der previa til
>nærmset ingen penge...........

Og få fruen på nakken fordi jeg har solgt hendes

"112%_nu_uden_kobling_fordi_man_*vil*_bakke_300meter_markvej_med_tung_CV"

Narjjj takker !

<snude>

>og så i stedet købe en Iveco 6 Tons lastbil, som jeg
>_tilfældigvis_ har til salg. (men den er dyr, forståes) :)

Det vil sige jeg ikke kan få den for en hund ? Suk!

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-07 13:07

> "112%_nu_uden_kobling_fordi_man_*vil*_bakke_300meter_markvej_med_tung_CV"

Nu forventer du vel ikke vi skal have ondt af dig, vel? Det er jo DIN skyld!
(hvorfor gav du overhovedet hende lov til at sidde bag rattet? Du har
ligefrem tilladt at hun fik sin egen bil, det er jo det rene (ko) galskab.

Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-07 20:36

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> skrev :

>Nu forventer du vel ikke vi skal have ondt af dig, vel?

Nåehh ja - lidt skribential medfølelse kan jeg vel godt turde håbe på

>Det er jo DIN skyld!

Såehhhhhh..... !!

>(hvorfor gav du overhovedet hende lov til at sidde bag rattet?

Gav lov, og gav lov er vel så meget - hun fik jo den kasse, for at
kunne fragte folk og fæ

>Du har ligefrem tilladt at hun fik sin egen bil, det er jo det rene (ko) galskab.

Synes du da jeg skulle lade hende (mis)handle min flotte Scorpio,
eller guderne forbyde det selve Spirilen ???

Hillemænd.

Nok er hendes pap fyldt med mærkater - Men der siger jeg sgisme stop
;)

--
Jan_stevns