Omreg. af trailer?
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 06-07-07 23:36

Hej.

Jeg er muligvis ved at købe mig en meget lidt brugt Variant 752 finer til
4700,- incl. pressing + næsehjul + lås.

Den skulle efter sigende kun være brugt to gange, og besparelsen er derfor
kun på ca. 1.000,- i forhold til vejll. pris. Fordelen er at den er indreg.
men hvad koster det at omreg. den til mig selv? Hvis det er samme pris, som
når man køber den fra ny fra forhandleren , er der ikke meget idé i købet,
da et afslag på 1.000,- ikke er meget i forhold til den vejl. pris.

Den er forresten indreg. som 750 kg. Har det nogen betydning ud over den
beskedne vægtafgift?

Mvh

Jasper

--
jasper@FJERNESahrensbach.com

(FJERNES skal, sjovt nok, fjernes.)

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-07-07 23:44

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev i en
meddelelse news:468ec3ba$0$69251$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
>
> Den er forresten indreg. som 750 kg. Har det nogen betydning ud over den

Det koster 380 kr. at omregistrere. Udover vægtafgiften har det ingen
betydning, at den er reg. som 750 kg.

Kurt

Fra : TDN

Dato : 07-07-07 08:00

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Fordelen er at den er indreg.

> Det koster 380 kr. at omregistrere. Udover vægtafgiften har det ingen

Et sæt nummerplader til en ny koster 590 kr. så du sparer kun kr. 210, så du
sparer reelt kun ca. kr. 800 og hvis det er i forhold til vejledende pris er
det da helt galt da man altid kan finde tilbud på trailere og du får 2 års
reklamationsret på en ny.

Mvh
Thomas