erfaringer med Autocom.dk
Fra : Lavpris-laase.dk

Dato : 06-07-07 13:20

Får min nye Opel Antara på fredag og er derfor igang med at sælge min gamle
firmabil en Opel Meriva 2004.

Har tjekket bilpriser.dk og den allerlaveste pris jeg får på den ved salg
til forhandler er 72000 + moms, også det som forhandleren har budt.

men jeg skulle da lige prøve det meget reklamerede Autocom.dk som i
reklamerne fortæller at man får meget mere for sin bil derinde..

første gang den var til salg gik buddet kun til 62500, idag i den nye runde
er den kun oppe på 57500.
Fik brev efter 1 gang fra autocom at nu havde de næsten en køber til den jeg
skulle blot sænke mindste prisen til 65000, hmmm sænke prisen til 7000 under
det jeg ellers ville få og så betale 2000 i gebyr til autocom.dk....... den
holder vist ikke
er der andre der har ligende erfaringer ??

Se bilen
http://www.autocom.dk/consumer/bid.do?zz=1&aid=6365&eid=716873
og bilbasen
http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=120345&source=2

Thomas

Fra : Kaas

Dato : 06-07-07 13:41

Tålmodighed er det der skal til.

Min 1. bil var på 4 gange, nr. 2 var på 5 gange og nr. 3 var på 8 gange før
den gik til den pris jeg ville have, og alle gange er der kommet flest bud
onsdag/torsdag, måske en tilfældighed, men alligevel.