God værkstedshumor!
Fra : Henrik Steen Møller

Dato : 06-07-07 08:27

Jeg kunne ikke stå for denne. Blev nødt til at dele den med andre bil-
folk
http://www.autoblog.com/2007/07/05/cruel-sick-joke-bentley-continental-badged-as-a-hyundai/

Fra : Fl. Baumann

Dato : 06-07-07 12:54

"Henrik Steen Møller" <angaks@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Hæh cool - engang havde jeg en SAAB 9000 hvor min lillebror havde
sat et VW skilt på fronten i stedet for SAAB´s eget der var
stjålet/faldet af/blevet væk ect.
På et værksted i det sydlige frankrig troede en elektromekaniker
fuldt og fast på at det var en specielmodel lavet af VW til det
kolde nordiske marked., og det var først da han så det
indgraverede saabskilt på dashboardet at han fattede at der var
noget galt.

Indtil da, havde hele værkstedet været forbi for at lære den nye
VW at kende!
--
Fl. Baumann

Fra : Otto J

Dato : 06-07-07 13:02

>Jeg kunne ikke stå for denne. Blev nødt til at dele den med andre bil-
folk
http://www.autoblog.com/2007/07/05/cruel-sick-joke-bentley-continental-badged-as-a-hyundai/

Dét kan du ikke være bekendt. Her har jeg kæmpet for at få folk til at tro
på at jeg kører Getz 1.1, og så afslører du mig?
--
Mvh. Otto
www.av-precision.dk

Fra : Hojvaelde@gmail.com

Dato : 06-07-07 18:17

On 6 Jul., 09:26, Henrik Steen Møller <ang...@gmail.com> wrote:
> Jeg kunne ikke stå for denne. Blev nødt til at dele den med andre bil-
> folkhttp://www.autoblog.com/2007/07/05/cruel-sick-joke-bentley-continenta....

Det var da en alvorlig syg humor. Det næste bliver vel VW på en Lexus.
Det er noget af det samme.

Benny