geu 12469
An : Olie til VW tdi
Fra : Chr. Møller

Dato : 05-07-07 10:42

Hvor købes olie der opfylder VW norm 506 01 -eller 505 01 til en ordentlig
pris ?
Skal bruges til VW pumpedyse-motor.

På forhånd tak for hjælpen

Chr.

Fra : Tågehornet

Dato : 05-07-07 10:43

"Chr. Møller" <chlm@c.dk> wrote in message
| Hvor købes olie der opfylder VW norm 506 01 -eller 505 01 til en ordentlig
> [...]

jeg købte det hos forhandleren..

Fra : Brian Søgaard

Dato : 05-07-07 11:03

Tågehornet skrev:
> "Chr. Møller" <chlm@c.dk> wrote in message

> jeg købte det hos forhandleren..

Ellers findes de på Statoil service stationer. Købte selv mit der. Eller
dvs jeg købte det til personale pris :D

Kan ikke huske hvad den hedder men det står bagpå dunkene.

Mvh Brian

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 05-07-07 12:50

"Chr. Møller" <chlm@c.dk> wrote in message
> Hvor købes olie der opfylder VW norm 506 01 -eller 505 01 til en ordentlig
> [...]

Jeg tror ikke det fås billigere end her:

www.landberg.dk

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Klaus G.

Dato : 05-07-07 14:08

> Hvor købes olie der opfylder VW norm 506 01 -eller 505 01 til en ordentlig
> pris ?
> Skal bruges til VW pumpedyse-motor.

Bilka har tit tilbud på Shell olier. Shell Helix Ultra er den bedste. Bagpå
dem kan du læse hvad normer de går indunder. Jeg sidder her med en Shell
Helix Ultra 5W-40 som bla. dækker VW 500.00, 502.00 og 505.00.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery