Et enkelt hjul til en Suzuki Alto
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-07-07 21:20

Hej

I søndags havde vi den fornøjelse at punktere midt i
Limfjordstunnelen. I Suzuki Altoen er der heldigvis et ekstra hjul, ikke bare
et reservehjul. Men nu mangler vi jo et hjul, for fælgen i det
punkterede har det ikke så godt.

Er der andre muligheder for at købe sådan et hjul, andet end hos en
autoriseret forhandler?

Er der nogen der har nogen ide om hvad sådan et hjul koster?

Og kan man overhovedet købe bare et enkelt hjul?

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-07-07 21:27

Trine Kornum Christiansen skriver:

> Er der andre muligheder for at købe sådan et hjul, andet end hos en
> autoriseret forhandler?

Ja, enhver sækmand kan skaffe en fælg og sætte dæk på.

> Er der nogen der har nogen ide om hvad sådan et hjul koster?

Penge.

> Og kan man overhovedet købe bare et enkelt hjul?

Ja

www.4x4butikken.dk er min foretrukne "dækpusher".

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-07-07 22:14

Trine Kornum Christiansen skrev:
> [...]
> punkterede har det ikke så godt.
>
> Er der andre muligheder for at købe sådan et hjul, andet end hos en

Et forslag kunne være en autoophugger. Med lidt held sidder der et
fornuftigt dæk på fælgen.

Fra : alexbo

Dato : 04-07-07 21:53

"Trine Kornum Christiansen" skrev

> Er der andre muligheder for at købe sådan et hjul, andet end hos en
> autoriseret forhandler?

Det nærmeste dækcenter.
En fælg koster 250-400 kr og et dæk det samme eller lidt mere afh. af
mærket.

Så en tusse skulle kunne gøre det.
Men derfor kan du godt spørge din forhandler, han er ikke nødvendigvis
dyrere.
Han har måske oven i købet nogle gode brugte stående.

mvh
Alex Christensen

Fra : Leo

Dato : 05-07-07 08:57

> [...]
> autoriseret forhandler?
>
> Er der nogen der har nogen ide om hvad sådan et hjul koster?
>
> Og kan man overhovedet købe bare et enkelt hjul?

Hej Trine, jeg har tilfældigvis 4 stk fælge monteret med vinterdæk til en
alto i kælderen, dem kan du få for 400 kr hvis du er intereseret, de har
kun kørt en vinter sæson, men er ved at være 3 år gamle godt nok, hvis du
evt er intereseret er vi i rødhus den 14/15 i denne måned så der kan da evt
arrangeres noget med at mødes et sted deroppe omkring. smid et mail hvis du
er intereseret, fjerne lige nospam først. hoffmannnospam@ofir.dk

--
Venlig hilsen
Leo Stisen.