TMC i udu?
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-07-07 12:02

Virker TMC ikke i Esbjerg-Kolding-Fredericia området?

Jeg har ikke fået nogle meldinger i går og forgårs?

--
Per, Esbjerg

Fra : N/A

Dato : 04-07-07 15:30

Fra : Henrik

Dato : 04-07-07 15:30

"Møller" skrev i en meddelelse

> Har du overvejet, at der ikke har været problemer i der hvor du har kørt?

Han har åbenbart ikke overvejet at spørge i den rigtige gruppe
(dk.teknik.satellit.navigation) ...

Fra : Mogens

Dato : 04-07-07 16:41

"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev i en meddelelse

> Han har åbenbart ikke overvejet at spørge i den rigtige gruppe
> (dk.teknik.satellit.navigation) ...

Nej, det er helt hen i vejret. Omvendt stabiliserer det jo interessen
lidt i den slumrende nyhedsgruppe...

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-07-07 17:39

Henrik wrote:

> Han har åbenbart ikke overvejet at spørge i den rigtige gruppe
> (dk.teknik.satellit.navigation) ...

Jeg regner med at bilinteresserede har check over hvad der sker i bilen.
GPS-interesserede bruger tiden til at falde i søvn hen over GPS´en :)

Desuden falder svarene prompte her - selv om der er mange irrelevante svar
imellem ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : N/A

Dato : 06-07-07 08:18

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-07-07 08:18

Møller wrote:

> Det blev mok for langt igen, indlæg over 4 linier er der pr. erfaring
> en del der ikke magter at overskue og holde sammen

Gider du lige gentage dit indlæg?

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-07-07 15:33

Møller wrote:

> Har du overvejet, at der ikke har været problemer i der hvor du har
> kørt?

Sådan fungerer ikke på den måde på en gps. Du får meldinger for hele landet
uanset hvor du er.

Så er det vist et problem at se disse meldinger på visse gps´er - men ikke
på min. Men jeg får ikke forbindelse til TMC-nettet... :(

--
Per, Esbjerg

Fra : Hans

Dato : 04-07-07 16:27

TMC har været nede i 2 dage, men er nu oppe igen ifølge DR

Hans