Sprængt bil
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-07-07 14:08

Hej!

Er jeg den eneste der kan le (over formuleringen) af sidste afsnit i
flg. nyhed?

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7451956.html

Jeg skal fa'me ikke have min bil holdende på offentlig vej i Glasgow da

(PS: Nej, det er ikke selve episoden, eller terrorisme generelt jeg
finder sjovt)
--
Mvh,
Kim Voss Schrader

Fra : ShutEye

Dato : 03-07-07 18:15

> [...]
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7451956.html
>
> Jeg skal fa'me ikke have min bil holdende på offentlig vej i Glasgow da

Vi havde snakket om at tage på ferie i skotland en gang ... måske skal vi
lade bilen blive hjemme :)

Fra : Tom

Dato : 03-07-07 18:30

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Vi havde snakket om at tage på ferie i skotland en gang ... måske skal vi
> lade bilen blive hjemme :)

jep, de kører jo alle som vanvittige i den forkerte side af vejen

--
Tom

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 03-07-07 19:23

"Tom" <christensen@bigfoot.com> writes:

> "ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> jep, de kører jo alle som vanvittige i den forkerte side af vejen

Så vidt jeg husker Skotland (det var godt nok 30 år siden), så _er_
der kun en side af vejen de fleste steder. De er for nærige til at
lave to vejbaner så der er periodiske "bobler" hvor to biler kan
passere hinanden.

Men i øvrigt, tænk på hvad de gjorde ved mistænkelige _personer_
derovre sidst det brændte på. Noget med en brasilianer på en
undergrundsstation.

Fra : Henning

Dato : 04-07-07 07:43

>Men i øvrigt, tænk på hvad de gjorde ved mistænkelige _personer_
>derovre sidst det brændte på. Noget med en brasilianer på en
>undergrundsstation.
Du skal vist læse lidt op på din geografi. Episoden du omtaler foregik
i London, som absolut INTET har med Skotland at gøre!

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 04-07-07 08:16

Henning <no.mail@all.invalid> writes:

> Du skal vist læse lidt op på din geografi. Episoden du omtaler foregik
> i London, som absolut INTET har med Skotland at gøre!

Så er det nu man ikke skal bringe Scotland Yard ind i billedet...

Det var derfor jeg sagde "derovre". Og intet og intet. Jeg ved godt at
en del skotter tror at de bor på en ø, men jeg er nu ikke sikker på at
politiet ikke arbejder sammen. Terroristerne kan tydeligvis heller ikke
se forskellen når de laver ballade i både London og Glasgow.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-07-07 12:11

Kim Voss Schrader wrote:
> [...]

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7451956.html
>

> Jeg skal fa'me ikke have min bil holdende på offentlig vej i Glasgow

JV:
> Andet sted var et hus i Exnersgade, og her knuste tyven en rude i en dør i
> et vindfang. Herfra er der stjålet kontanter fra en sparegris, en
> fladskærm og smykker.

Så nu ved vi hvorfor det hedder sig at tyve er langfingrede :)

--
Per, Esbjerg