Til rette vedkommende: Når I læser dette..~
Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-07-07 07:32

....er min dejlige Hyundai Getz med stor sansynlighed ikke i min
besiddelse længere.

Den tjente mig godt i de 17 måneder og 27500 km, jeg reelt nåede at køre
i den. Men i de sidste 19 måneder har den kun fået 1500 km under
hjulene, og så er det altså for dyrt at have bil.

Jeg lavede en udregning, der kom frem til, at de sidste 1500 km har
kostet mig ca. 32 kr. pr. stk.

Så at køre de samme km i taxa er jo nærmest latterligt billigt.

Jeg ville bare ønske, at jeg havde solgt den før afgiftsændringerne, da
disse kostede mig ca. 10.000 kr. i afskrivninger over night.

Men bliver jeg rask eller vinder i Lotto (sandsynligheden er desværre
størst for det sidste), så køber jeg selvfølgelig en bil igen.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-07-07 11:38

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men bliver jeg rask eller vinder i Lotto (sandsynligheden er desværre
> størst for det sidste), så køber jeg selvfølgelig en bil igen.

Troede faktisk at du havde den som en slags sikkerhedsnet hvis du blev
dårlig.
Altså for ikke at skulle vente på ambulance.

Håber sgu du får det bedre.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-07-07 12:06

On Tue, 3 Jul 2007 12:38:18 +0200 "Uffe Bærentsen"
<leitiFJERNES@hotmail.com> sent the following smoke signals:

>Troede faktisk at du havde den som en slags sikkerhedsnet hvis du blev
>dårlig.
>Altså for ikke at skulle vente på ambulance.

Inden jeg får rejst mig og er kommet ud til bilen, så er taxien der.
Og går det helt galt, så vil en ambulance alligevel være at foretrække.

>Håber sgu du får det bedre.

Og jeg håber på at vinde i lotto.

Men som man siger: Man kan ønske i den ene hånd og skide i den anden og
se hvilken hånd, der bliver fyldt først...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-07-07 12:35

> [...]
>
> Men som man siger: Man kan ønske i den ene hånd og skide i den anden og
> se hvilken hånd, der bliver fyldt først...

Hvis såfremt ifald du stiller skoene før mig,
så stiller jeg mig sgu op i køen for at arve din humor.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Niels Bengaard

Dato : 03-07-07 12:01

> Jeg ville bare ønske, at jeg havde solgt den før afgiftsændringerne, da
> disse kostede mig ca. 10.000 kr. i afskrivninger over night.

Er det et gæt eller har du fået en forhandlerpris før og efter?

Mvh Niels

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-07-07 12:13

On Tue, 3 Jul 2007 13:00:45 +0200 "Niels Bengaard"
<bengaardFJERNDETTE@850r.dk> sent the following smoke signals:

>Er det et gæt eller har du fået en forhandlerpris før og efter?

Lad mig sige det sådan: Autocom (hvilket jo er forhandlernes sted at slå
priserne op) før og efter.

Før omlægningerne: 78.000 kr.
Efter omlægningerne: 66.000 kr.

Jeg fik dog 68.000, hvilket ift. restgælden udløste en check på 3.880
kr.

Men 68.000 kr. for en velholdt Hyundai Getz 1,3 fra 7/2004 med 29.000 km
på bagen er vist en god handel for ham.
Men jeg orkede ikke at prutte yderligere.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-07-07 14:45

"Hr. Jensen" skriver:

> Jeg lavede en udregning, der kom frem til, at de sidste 1500 km har
> kostet mig ca. 32 kr. pr. stk.

Til gengæld har "mor" været glad for at kunne låne bilen. Skal du nu til
at betale hendes taxaregninger også ???

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-07-07 16:16

On Tue, 03 Jul 2007 15:44:56 +0200 "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> sent the following smoke signals:

>"Hr. Jensen" skriver:

>Til gengæld har "mor" været glad for at kunne låne bilen. Skal du nu til
>at betale hendes taxaregninger også ???

Hvis det er et fælles ærinde såsom indkøb, så ja. Men for det meste
cykler hun, så jeg forærer hende en ny Kildemoes + evt. cykelanhænger
til august.

Men vi bor rimeligt tæt på alting, så inden for 3-4 km afstand har vi
Bilka, Kvickly Extra, 3 x Aldi, 4 x Fakta, 2 x Kwik Spar, 3 x Rema1000,
4 x Netto, 1 x Superbest, 1 x Focus, 1 x Irma, 1 x Lidl (snart 2) så vi
klarer os.

Desuden er min mor ikke vanvittigt begejstret for at køre bil.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-07-07 16:25

"Hr. Jensen" skriver:

> Hvis det er et fælles ærinde såsom indkøb, så ja. Men for det meste
> cykler hun, så jeg forærer hende en ny Kildemoes + evt. cykelanhænger
> til august.

Det bliver nok også billigere i længden....

> [...]
> Bilka, Kvickly Extra, 3 x Aldi, 4 x Fakta, 2 x Kwik Spar, 3 x Rema1000,
> 4 x Netto, 1 x Superbest, 1 x Focus, 1 x Irma, 1 x Lidl (snart 2) så vi

Det tror jeg på........

Vi har inden for 1000 meter "kun": Netto, Rema1000, Alta, SuperBrugsen,
SuperBest, Fakta (når det drejer sig om kædebutikker af
"supermarkedstypen").

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 04-07-07 13:36

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Vi har inden for 1000 meter "kun": Netto, Rema1000, Alta, SuperBrugsen,
> SuperBest, Fakta (når det drejer sig om kædebutikker af
> "supermarkedstypen").

Ork, i vælter jer jo i forretninger. Inden for 1000 meter har jeg Harald
Nyborg. Det er den eneste forretning i området. Udvider vi til 3-4 km,
så tror jeg at jeg kan finde en Aldi, Fakta, Superbrugsen og Kvickly.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-07-07 13:49

On Wed, 04 Jul 2007 14:36:17 +0200 Rasmus Lauritsen
<rasmus.lauritsen@ggmail.com> sent the following smoke signals:

>Ork, i vælter jer jo i forretninger. Inden for 1000 meter har jeg Harald
>Nyborg. Det er den eneste forretning i området. Udvider vi til 3-4 km,
>så tror jeg at jeg kan finde en Aldi, Fakta, Superbrugsen og Kvickly.

Hvis vi går ned til 250 m, så har vi kun en Fakta, men det er dejligt om
vinteren når vejret er dårligt.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 04-07-07 14:02

Rasmus Lauritsen wrote:

> Ork, i vælter jer jo i forretninger. Inden for 1000 meter har jeg Harald
> Nyborg. Det er den eneste forretning i området. Udvider vi til 3-4 km,
> så tror jeg at jeg kan finde en Aldi, Fakta, Superbrugsen og Kvickly.

Luksusdyr

1000m, så kan jeg være heldig at finde en Dagli' Brugs samt en Nærkøb...
5km, så finder jeg også en DK tank (Lisbjerg), udvider jeg til 8km så
finder jeg en OK Plus butik (Ødum), smider jeg grænsen ved 10km, så får
Føtex (Skejbycentret) samt Kvikly+Netto (VeriCenteret)

Såå deet

Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-07-07 16:59

Thomas Rasmussen skriver:

> [...]
> finder jeg en OK Plus butik (Ødum), smider jeg grænsen ved 10km, så får
> Føtex (Skejbycentret) samt Kvikly+Netto (VeriCenteret)

Og lidt yderligere jeg så har du snart samme butikker som mig - for så
når du til Hammel......

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 04-07-07 20:30

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Thomas Rasmussen skriver:

> Og lidt yderligere jeg så har du snart samme butikker som mig - for så
> når du til Hammel......

Njaa... der kommer nok lige Søften, Hinnerup og Hadsten først...

Derudover ligger Trige lige på den forkerte side af motorvejen til at
Hammel er sådan noget "lige i nabolaget"

Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-07-07 16:58

Rasmus Lauritsen skriver:

> Ork, i vælter jer jo i forretninger. Inden for 1000 meter har jeg Harald
> Nyborg. Det er den eneste forretning i området. Udvider vi til 3-4 km,
> så tror jeg at jeg kan finde en Aldi, Fakta, Superbrugsen og Kvickly.

Der er fordele ved at bo i byen

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-07-07 16:27

On Tue, 03 Jul 2007 17:15:49 +0200 Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> sent the following smoke signals:

>Desuden er min mor ikke vanvittigt begejstret for at køre bil.

Hvis man vil se giraffen (Getz'en, ikke min mor!) så er den her:
http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=154700522&source=1

Forhandleren har dog gokket i det med årgangen. Ellers vil jeg sgu have
flere penge for den.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-07-07 16:29

"Hr. Jensen" skriver:

> Forhandleren har dog gokket i det med årgangen. Ellers vil jeg sgu have
> flere penge for den.

Det er rimeligt godt at du har været betatester af en 2007 model i
2004.......

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 03-07-07 20:31

Hr. Jensen har bragt dette til verden:
> [...]
> http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=154700522&source=1
>
> Forhandleren har dog gokket i det med årgangen. Ellers vil jeg sgu have

Gokket
Se TV2 kl. 2250 i aften lol

Gok-amok!
- mænd med hang til onani.
(I Can't Stop Masturbating)
Undersøgelser viser, at 95 procent af alle britiske mænd indrømmer, at
de jævnligt tilfredsstiller sig selv seksuelt - og det siges, at de
sidste fem procent er fulde af løgn. Men hvorom alting er, så er der
mænd, hvor spillelidenskaben går over gevind, og det er nogle af dem,
vi skal møde i dette program.
Via internettet er der let og uhindret adgang til pornografi i alle
afskygninger, og ifølge eksperter har det været med til at øge antallet
af ihærdige onanister betragteligt. Blandt voksne mænd, der bor alene,
onanerer fem procent i et omfang, der må betegnes som 'problematisk'.
Mød en række mænd, hvor en almindeligvis harmløs fornøjelse fuldstændig
har taget kontrollen over deres liv. Russell onanerer op til 15 gange
om dagen, og den vane har ødelagt hans forhold til det modsatte køn.
Paul hører også til de ihærdige, og han kan hverken holde på et job
eller på en kæreste. Nu forsøger de begge to på forskellig vis at komme
problemet til livs en gang for alle.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 03-07-07 22:04

Fister Løgsovs <Kunta@starmail.invalid.co.za> writes:

> Hr. Jensen har bragt dette til verden:

> Gokket
> Se TV2 kl. 2250 i aften lol
>
> Gok-amok!
> - mænd med hang til onani.
> (I Can't Stop Masturbating)

Og så kikker man på dr.dk for at se om det nu kan være rigtigt, og får
fat i TV2Film i stedet. Og hvad sender de?

Die Hard...

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-07-07 23:07

On Tue, 03 Jul 2007 21:31:22 +0200 Fister Løgsovs
<Kunta@starmail.invalid.co.za> sent the following smoke signals:

> [...]
>sidste fem procent er fulde af løgn. Men hvorom alting er, så er der
>mænd, hvor spillelidenskaben går over gevind, og det er nogle af dem,

De må melde sig ind i Wankers Anonymous eller De Onanyme som de vist
kaldes, hvis det har taget overhånd (pun intended).

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-07-07 07:53

On 4 Jul., 17:58, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:
> Rasmus Lauritsen skriver:

> Der er fordele ved at bo i byen

Vi bor på landet, men har trods det 3 km til Føtex og Fakta, 2,5 km
til Stark, Silvan, Aldi og SuperBest og 2 km til VVS Eksperten.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:

Alice In Chains & Gretchen Wilson - Barracuda:
http://youtube.com/watch?v=bOgZpWHiyLs

Fra : Hr. Jensen

Dato : 05-07-07 08:18

On Wed, 04 Jul 2007 23:52:41 -0700 "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

>Vi bor på landet, men har trods det 3 km til Føtex og Fakta, 2,5 km
>til Stark, Silvan, Aldi og SuperBest og 2 km til VVS Eksperten.

Okay, skal vi snakke om non-food-butikker, så bliver det vist et
detektivarbejde af rang. Damn, jeg vil end ikke overveje at 'compile' en
liste.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn