Skift/rep af bagklappehåndtag på Golf4
Fra : Martin

Dato : 02-07-07 20:27

Hej,

Min golf 4 fra 2002 har fået rustbobler på bagklappehåndtaget, et
forholdsvist almindeligt problem (har jeg hørt).

SMC skal have 2800 for at skifte det.

Kan det gøres billigere, evt ved at reparere det gamle?

Mvh
Martin

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 02-07-07 20:54

"Martin" <dfghj@sdfghjk.com> skrev i en meddelelse news:46895169$0$90276$>
Min golf 4 fra 2002 har fået rustbobler på bagklappehåndtaget, et
> forholdsvist almindeligt problem (har jeg hørt).

Ja, det eneste sted rusten bider. Når man kigger på en gl. gålf IV el .
Octavia, kigger man på bagklappen først.

> SMC skal have 2800 for at skifte det.
>
> Kan det gøres billigere, evt ved at reparere det gamle?

Hvis det skal være pænt, "usynligt", kommer det an på nøjagtigt HVOR på
bagklappen, og om du er god til lak-rep. SMC's pris dækker den omlakering af
klappen, eller ??. Jeg har lavet stuntet, og da det sad under håndgrebet, er
det ikke tydeligt uden du ved det.

Fra : Martin

Dato : 03-07-07 08:24

Jørgen M. Rasmussen skrev:
> [...]
> klappen, eller ??. Jeg har lavet stuntet, og da det sad under håndgrebet, er

Hej Jørgen,

Tak for svar.

Det er egentlig hun selve håndtaget se her: http://peecee.dk/?id=56006
Det er rustboblerne jeg vil have væk.
Kan man mon nemt pille håndtaget af?

Mvh
Martin

Fra : Brian

Dato : 03-07-07 14:02

> [...]
>>
> Ja, det eneste sted rusten bider. Når man kigger på en gl. gålf IV el .
> Octavia, kigger man på bagklappen først.

Hvor på Octavia'en skulle denne rust forekomme? En Octavia har skjult
håndtag.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 03-07-07 20:58

"Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse news:468a48a9$0$4164

> Hvor på Octavia'en skulle denne rust forekomme? En Octavia har skjult
> håndtag.
Det store håndgreb på Octi I er plast, og det kan gnave sig igennem lak&
galvanisering, typ. ved enderne el. på undersiden. Hvor der er stanset et
hul til håndtaget. Og er der hul på galvanisering, ruster den fint, skal jeg
hilse :(((.