Køb af Toyota Carina E 1,6 årg 1992
Fra : Carsten og Charlotte

Dato : 01-07-07 18:53

Hej kloge flinke mennesker

Jeg søger jeres mening

Jeg har fået tilbudt en MEGET brugt Carina E 1,6 årgang 1992 japansk model.
til 6.000,- og 1 år til syn.

kilometertælleren siger 287.000 men det passer ikke, efter jeg har fundet en
synsrapport på nettet fra 2002 med 371.000 km påskrevet. evt motoren er
skriftet det undersøger jeg p.t.

Bilen er pæn og nydelig UDEN rust. og kører faktisk ok alderen taget i
betragtning, den havde problemer med co2 forurening ved sidste syn men kom
igennem efter en meget lang og varm tur. den bruger en del olie præcis hvor
meget ved jeg ikke.

Det jeg søger er om jeg skal løbe skrigende væk eller jeg skal overveje at
slå til og så gå ombord i en større rep hvis muligt.

hilsen Carsten

Fra : Mogens

Dato : 01-07-07 19:06

"Carsten og Charlotte" <cc.FJERNDETTEpalm@c.dk> skrev i en meddelelse

> Det jeg søger er om jeg skal løbe skrigende væk eller jeg skal overveje at
> slå til og så gå ombord i en større rep hvis muligt.

Det afhænger jo gevaldigt af, hvad den skal bruges til !

Fra : TDN

Dato : 01-07-07 19:14

> [...]
>
> Det jeg søger er om jeg skal løbe skrigende væk eller jeg skal overveje at
> slå til og så gå ombord i en større rep hvis muligt.

Til kr. 6.000 er det billigt, men der kan sagtens komme reperationer, selv
om den normalt er meget driftsikker, men prisen er jo også sat derefter.
Her er lidt om hvad du skal kigge efter:
http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/BC05E564-0902-4DD9-8D8A-06365808EB18/0/040042.pdf

Mvh
Thomas
Carina E 1.6 Ginza 1996