bil går istå
Fra : Steen Jensen

Dato : 01-07-07 15:25

Hej jeg har en Mitsubishi Galant 2.0 glsi, årg.`94. Når den bliver varm går
den i stå, og kan først startes når den bliver kold igen. Hvad er der galt?

Fra : Niels Kallehauge

Dato : 01-07-07 18:47

Steen Jensen forklarede:
> Hej jeg har en Mitsubishi Galant 2.0 glsi, årg.`94. Når den bliver varm går
> den i stå, og kan først startes når den bliver kold igen. Hvad er der galt?

Den går vel i stå når den skal køre tomgang ???
vh
Niels

Fra : Niels Kallehauge

Dato : 02-07-07 20:36

Steen Jensen skrev:
> Hej jeg har en Mitsubishi Galant 2.0 glsi, årg.`94. Når den bliver varm går
> den i stå, og kan først startes når den bliver kold igen. Hvad er der galt?

Gider du ikke svare ??
Det var et reelt spørgsmål.
Hvis du kan holde den igang med omdrejninger på, er der et par
muligheder.
Niels

Fra : Uffe Ravn

Dato : 03-07-07 00:13

Niels Kallehauge wrote:

> Gider du ikke svare ??
> Det var et reelt spørgsmål.
> Hvis du kan holde den igang med omdrejninger på, er der et par
> muligheder.

Jeg gætter på at Steen ikke er den store Usenetnørd.
Han startede med at spørge i dk.fritid , og han anvender ikke et spamtrap,
så jeg gætter på at det ikke er uvilje til at svare, men nærmere manglende
viden og erfaring.

Mvh. Uffe Ravn