erfaringer med audi 80 avant tdi 94-95
Fra : brian/hon 750

Dato : 01-07-07 07:41

Har kig på sådan en som afløsning for den gamle passat.Nogen kendte
svagheder eller andre ting man skal passe på med sådan en.Regner med at
finde en med ca 150-200,000 km på klokken,gerne import fra tyskland nogen
der har nogele erfaringer at dele ud af
på forhånd tak
hon 750

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-07-07 08:17

brian/hon 750 wrote:
> [...]
> svagheder eller andre ting man skal passe på med sådan en.Regner med at
> finde en med ca 150-200,000 km på klokken,gerne import fra tyskland nogen

Undervognsbøsningerne skal sikkert skiftes - ellers er det en solid
vogn. Jeg kender dog ikke til dieselen - har selv en 2,3E der bliver
træt i ventilløfterne.

Og så svømmer ebaymotors over med billige nye og brugte stumper - både
resevedele og tilbehør Jeg fik f.eks. nye originale tagbøjler for 20
euro og original cykelholder for 3,5 euro (!)

Og så er der jo http://www.audiclub.dk og http://bilimport.tkrath.dk

--
vh
Torben

Fra : brian/hon 750

Dato : 02-07-07 15:51

Har hørt rygte om svag gearkasse specielt 2 gear
og hvad løber sådan en gang bøsninger op i gør selv pris
hon 750

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-07-07 06:19

brian/hon 750 wrote:
> Har hørt rygte om svag gearkasse specielt 2 gear

Tjah - det har jeg ikke, og min holder. Prøv at spørge i audiclub.dk.

> og hvad løber sådan en gang bøsninger op i gør selv pris

Triangler for ca. 1200,- for kvalitet (mekonomen) - småpenge for tysk
thansen gejl på ebay. Bøsningerne i sig selv ca. 200,-

Bagtøjets ophæng kostede mig ca. 5000,- at få skiftet hos mekanikeren,
jeg kan ikke huske prisen for stumperne.

Og så er der stabilisatorkødbenene - ca. 70euro originalt for begge.

Husk sporingen - AGL gider ikke røre ved det (!) men der er en gut i
audiclub.dk der kan.

--
vh
Torben