Gulvplads til fødderne for tre på bagsæde~
Fra : Korte Kurt

Dato : 28-06-07 15:36

Er der nogen biler der reelt har plads til tre passagerer på bagsædet ?
Audi , Volvo ,WW osv har jo en stor forhøjning på midten af gulvet bagi så
der reelt kun er
plads til to personer .Skulle der komme en tredie person sparker/ skubber de
nok blæseren i stykker
der sidder i midten foran bagsædet..
At de kalder deres biler for fem-personers er jo så en mega-løgnehistorie
Er ikke interesseret i SUV og hvad de ellers hedder , men en god stor lækker
bil hvor der
reelt kan sidde tre personer bagi og alle med plads til fødderne
Nogen der kender en god stor kvali-bil med plads til tre på bagsædet OG
plads til benene ?
Gulvet skal jo så nok være næsten fladt
foran bagsædet.. Har kigget og Googlet men jeg kan ikke finde noget udover
SUV biler og små "busser"...
AL hjælp modtages med "kyshånd".. ( sikke et ord )

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 28-06-07 16:22

Korte Kurt formulerede torsdag:
> [...]
> SUV biler og små "busser"...
> AL hjælp modtages med "kyshånd".. ( sikke et ord )

Jeg _tror_ at en Multipla er den eneste der lever op til det, evt. den
ældre model af den, den med dellen.
Kai

Fra : Kim Kristensen

Dato : 28-06-07 17:21

On 28 Jun., 16:36, "Korte Kurt" <K...@kk.invalid> wrote:
> [...]
> SUV biler og små "busser"...
> AL hjælp modtages med "kyshånd".. ( sikke et ord )

I den nyeste Civic "knolden" ikke særlig stor http://www.dinside.no/php/art.php?id=302521&bid=10
men det er ikke sikkert det er nok. I modellen før er gulvet helt flat
http://www.dinside.no/php/art.php?id=101948&bid=10

Med venlig hilsen Kim

Fra : Leo Jensen

Dato : 28-06-07 19:00

"Kim Kristensen" <kim01@kristensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

http://www.dinside.no/php/art.php?id=302521&bid=10
men det er ikke sikkert det er nok. I modellen før er gulvet helt flat

Nemlig, og med en akselafstand 10-20 cm over Golf og co. er der reelt
temmelig meget plads i Honda Civic 2001-2006l. Jeg havde en før min
nuværende Jaguar XJ fra 1992, og der er ikke forskel på pladsforholdene.

MVH Leo

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-07 17:33

> Er der nogen biler der reelt har plads til tre passagerer på bagsædet ?

Ja

> [...]
> Gulvet skal jo så nok være næsten fladt
> foran bagsædet.. Har kigget og Googlet men jeg kan ikke finde noget udover

Hvad med en MPV som denne Honda:

http://www.honda.dk/sw14911.asp

--
/HB

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-06-07 18:31

Korte Kurt skrev:

> Nogen der kender en god stor kvali-bil med plads til tre på bagsædet OG
> plads til benene ?
> Gulvet skal jo så nok være næsten fladt

Nu er stor jo et relativt mål, men både Toyota Auris og den nye Toyota
Corolla Sedan har flad bund til benene, for bagsæde passagerer. Specielt
sidstenævnte synes jeg virker ret rummelig, men prøv den selv

Mon ikke flere bilmodeller får dette i fremtiden. Jeg synes da også det
er lidt dumt med den klump i midten, når der er plads/seler til 3.

--
Michael Rasmussen
»If you don't fail at least 90 percent of the time,

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 29-06-07 10:52

Michael Rasmussen <news@irczone.invalid> writes:

> Nu er stor jo et relativt mål, men både Toyota Auris og den nye Toyota
> Corolla Sedan har flad bund til benene, for bagsæde passagerer.
> Specielt sidstenævnte synes jeg virker ret rummelig, men prøv den selv

Faktisk også Yaris. Bemærk dog at den er 6-7 cm smallere end sine
storebrødre, så den er nok ikke lige i sigtekornet her.

Fra : KASO

Dato : 28-06-07 19:53

"Korte Kurt" <KK@kk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> SUV biler og små "busser"...
> AL hjælp modtages med "kyshånd".. ( sikke et ord )

Alle generationer af Renault Scénic har flad bund (og "kælderrum") bagi.

Citroën Berlingo/Peugeot Partner ligeså.

Fra : Per Jensen

Dato : 30-06-07 10:29

KASO skrev:
<KLIP>
> Alle generationer af Renault Scénic har flad bund (og "kælderrum") bagi.
>
> Citroën Berlingo/Peugeot Partner ligeså.

Ja jeg vil også lige tilføje det, jeg har lige været på ferie på
Tenerife, der lejede vi en Scénic, der er en hel balsal bagi, dejligt.
"Flybakkerne" med kopholderne er også en god detalje.

// Per.

Fra : Korte Kurt

Dato : 29-06-07 13:26

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> Alle generationer af Renault Scénic har flad bund (og "kælderrum") bagi.
>
> Citroën Berlingo/Peugeot Partner ligeså.

Nogen der ved om gamle / lidt nyere Mercedes også har stor
forhøjning ved gulvet foran bagsædet ?
Franske/italienske/polske/Koreanske biler er ikke interessant ...

Fra : KASO

Dato : 30-06-07 09:10

"Korte Kurt" <KK@kk.invalid> skrev i en meddelelse

> "KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved om gamle / lidt nyere Mercedes også har stor
> forhøjning ved gulvet foran bagsædet ?

Prøv at gætte: En baghjulstrækker - mon den har en kardantunnel?
(Svar: Ja - naturligvis!)

> Franske/italienske/polske/Koreanske biler er ikke interessant ...

Ahh - endnu en mand med gamle fordomme - ja - så bliver det svært at hjælpe
dig, når du på forhånd fravælger hovedparten (alle?) de praktiske biler, du
efterspørger.....

PS. Hvordan har du det med ungarske, indiske, brasilienske, tjekkiske,
spanske biler?

Fra : Korte Kurt

Dato : 30-06-07 10:56

> [...]
> biler, du efterspørger.....
>
> PS. Hvordan har du det med ungarske, indiske, brasilienske, tjekkiske,

Du virker som et ubehageligt menneske " KASO". Dit svar er ikke særlig
venligt.
Har du ikke et svar på spørgsmålet , så lad dog være med at skrive.

Fra : KASO

Dato : 30-06-07 11:42

Fra : KASO

Dato : 30-06-07 12:21

> Du virker som et ubehageligt menneske " KASO". Dit svar er ikke særlig
> venligt.

Du virker som et fordomsfuldt menneske.....

> Har du ikke et svar på spørgsmålet , så lad dog være med at skrive.

Jeg har skam svaret på dit spørgsmål - såvel ved at kommer med forslag (som
du så undlader at kommentere på) som ved at svare direkte på dit spørgsmål
om MB. Hvis du har problemer med de svar, du får, skulle du måske holde dig
fra Nyhedsgrupper/fora.....

Mine spørgsmål var s'mænd bare for at afdække dine øvrige fordomme, så en
masse mennesker ikke spilder deres tid med at svare dig, når du ikke gider
besvære dig med at forklare, hvad du ønsker. Og når du nu har "nationale"
fordommme, er det jo rart at kunne indskrænke på forhånd:

Ungarn = Visse Audi, visse Suzuki
Frankrig/England = bl.a. Toyota, Nissan,
Spanien= Visse MB, VW, Seat, Ford
Brasilien= En enkelt VW (og gl. Ford/Fiat)
Indien=Visse Suzuki
Tjekkiet=Skoda, Visse PSA, Toyota

Og husk, at de deler motorer m.m. på kryds og tværs - f.eks. Cadillac m.
Fiat motor, Opel kan være en Renault, Ford, VW og Seat kan være samme
bil....

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-06-07 11:29

> [...]
> der sidder i midten foran bagsædet..
> At de kalder deres biler for fem-personers er jo så en mega-løgnehistorie

Jeg synes at vores gamle Peugeot 605'er havde ret god benplads bagi så
den er da et godt valg, men det er jo en gammel bil.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord