Vandel dragrace
Fra : Flottenheimer

Dato : 26-06-07 13:24

Var nogle af jer derovre denne weekend ?

Det var fedt men lidt vådt.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-06-07 15:12

Flottenheimer skriver:

> Var nogle af jer derovre denne weekend ?

En kollega stod for tidstagningen.

Den en topfuel racer lavede "sjov" hører jeg ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Morten

Dato : 26-06-07 21:46

> Den en topfuel racer lavede "sjov" hører jeg ?
>

> Klaus
> --

Hvad for noget "sjov"?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-06-07 22:19

Morten skriver:

> Hvad for noget "sjov"?

Hoppede over på den anden bane.

Fra : Otto J

Dato : 26-06-07 23:08

> Var nogle af jer derovre denne weekend ?

Nåh, der var ræs - det forklarer hvorfor der var så mange der kørte som død
og helvede på motortrafikvejen fra Horsens. Det kan tilsyneladende ikke lade
sig gøre at køre normalt, når man er på vej hen for at se andre kære ræs...

Jeg skal såmænd ikke være hellig mht. farten, men der var en usandsynligt
stor mængde hasarderede overhalinger i sving med dårligt udsyn, jeg vil
gætte på at jeg blev overhalet af 6-7 stykker der kørte min. 140.

Mvh. Otto

Fra : Hr. Jensen

Dato : 27-06-07 07:28

On Wed, 27 Jun 2007 00:07:36 +0200 "Otto J" <hifiotto@hotmail.com> sent
the following smoke signals:

>Jeg skal såmænd ikke være hellig mht. farten, men der var en usandsynligt
>stor mængde hasarderede overhalinger i sving med dårligt udsyn, jeg vil
>gætte på at jeg blev overhalet af 6-7 stykker der kørte min. 140.

Med andre ord: Der gik Casper Elgaard i den...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn