Gæt en bil...
Fra : Mogens

Dato : 25-06-07 16:46

At tænke sig, at nogen ofrer penge på sådan en gang maltraktering :-/
www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=97492&ipc=304821

--
/Mogens, sportsdriver :)
Hele denne uge: '07 VW Golf TDI...

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 25-06-07 16:57

"Mogens" <no@reply.nu> writes:

> At tænke sig, at nogen ofrer penge på sådan en gang maltraktering :-/
> www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=97492&ipc=304821

Tja. Jeg så en Swift for nylig der så næsten ligeså underlig ud
(udefra, altså). Gud ved om det var en Swift Sport - jeg synes ikke
den er helt så weird i deres brochurer, men billederne der er også
taget med kameraet under hoftehøjde. Fra normal øjenhøjde lignede den
ellers helt pæne bil nærmest en luftpudebåd med de skørter.

Fra : TDN

Dato : 25-06-07 16:59

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse
> At tænke sig, at nogen ofrer penge på sådan en gang maltraktering :-/
> [...]

For satan den er grim.......

Mvh
Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-06-07 17:10

Mogens skriver:

> At tænke sig, at nogen ofrer penge på sådan en gang maltraktering :-/
> www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=97492&ipc=304821

Sjældent har jeg da skidt _så_ tyndt.

Forfra er den mindre pæn, det ligner at dørene er ved at falde af.

Den øverste halvdel af bagenden ligner en alfa, den nederste darth wader
i closeup

Fra siden ligner den en gammel Bora i briantrim (den brede c stolpe)

Badekarrene som "bagsæder".

Nej, den er bare kikset.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 25-06-07 17:12

Følgende er skrevet af Mogens:
> At tænke sig, at nogen ofrer penge på sådan en gang maltraktering :-/
> www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=97492&ipc=304821

Tænk hvis han vil forsøge at sælge den, den bliver nok ikke nem at
komme af med.
Som de forskellige skriver, respekt for arbejdet, men 03 (eller hvad
det nu hedder i dag) for stilen, den er simpelthen bare grim.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-07 17:32

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i meddelelsen
> At tænke sig, at nogen ofrer penge på sådan en gang maltraktering :-/
> www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=97492&ipc=304821

Det´er da gået helt galt!

--
/HB

Fra : Lars [6710]

Dato : 25-06-07 17:42

Mogens skrev:
> At tænke sig, at nogen ofrer penge på sådan en gang maltraktering :-/
> www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=97492&ipc=304821

Den ligner Darth Vader

(Håber ikke den også lyder som ham )

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-07 18:02

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse
> At tænke sig, at nogen ofrer penge på sådan en gang maltraktering :-/
> www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=97492&ipc=304821

Smag og behag - men det kan undre, at man gør så meget ud af en bil, og så
ser det ud som om fordøren passer af h...... til.

Allan

Fra : Møller

Dato : 25-06-07 19:40

AW skrev:

> Smag og behag - men det kan undre, at man gør så meget ud af en bil, og så
> ser det ud som om fordøren passer af h...... til.

Jeg synes, at han skal have lov til at være glad for sin bil

Og så tror jeg, at døreren er lidt åbne:
Har du læst beskrivelsen,eller er du blot ikke belastet af konkret viden?:

"Speciallavet døråbning, så døren kører 300mm lige ud, hvorefter den drejer
op i 90 grader, dette kører på automatik, så du ikke skal røre døren"
Gjorde M-B: mågevingen ikke også det

Men det er da helt i tråd med hvad der ellers sker her i nyhedsgruppen:
man kan altid udtale sig mod bedre vidende, eller helt uden konkret viden.
Negativ og imod er en folkesport.
Og måske er nogle en da misundelige fordi de ikke har fantasien og evnerne
til at frembringenoget selvstændigt og unikt.
Nogle kan li Picasso, andre foretrækker sofastykket: det originale - det
ordinære og fantasiforladt.

Der er da mange standardvogne jeg ikke vil røre ved med en ildtang,
Jan K.'s bil ville jeg nok heller ikke købe, men den har da nogle kvaliteter
og meget mere kreativitet en mange af de fantasiløse øser der kører omkring.

Renault, Fiat, Alfa, Chevrolet m.fl.. har da lavet nogle, efter min mening
er helt umulige, men de der køber dem er måske glade nok for dem, og hvorfor
tage glæden fra dem ved uopfordret at give udtryk for at det er noget møg.

Så herfra:
Godt initiativ, godt fritidsarbejde.

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-07 20:44

> Jeg synes, at han skal have lov til at være glad for sin bil

Netop - derfor jeg skriver "smag og behag" til dem som rakker bilen ned....

> Og så tror jeg, at døreren er lidt åbne:
> Har du læst beskrivelsen,eller er du blot ikke belastet af konkret viden?:

Uanset beskrivelsen, ser det ud som om døren ikke passer helt, hvilket kan
undre med det store arbejde som er lagt i bilen.

> Men det er da helt i tråd med hvad der ellers sker her i nyhedsgruppen:
> man kan altid udtale sig mod bedre vidende, eller helt uden konkret viden.
> Negativ og imod er en folkesport.

....og du kritiserer andre for at negativ og imod er en folkesport - prøv at
læse dit eget indlæg...

Allan

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 25-06-07 21:19

">
> Uanset beskrivelsen, ser det ud som om døren ikke passer helt, hvilket kan
> undre med det store arbejde som er lagt i bilen.

Så vidt jeg kan se på billederne, så er det fordi de er kørt lidt ud. Jeg
føler mig overbevist om, at de passer perfekt, når de er kørt ind.

Men udover det, bryder jeg mig bestemt ikke om den.

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Møller

Dato : 26-06-07 09:34

AW skrev:

> ...og du kritiserer andre for at negativ og imod er en folkesport - prøv at
> læse dit eget indlæg...

Forskellen er at jeg er objektiv og positiv, ikke negativ, indlægget er
korrekt, og giver et retvisende billede af den uheldig retning gruppen har
taget.

Jeg er ikke personlig, perfid eller nedladende overfor navngivne personer.
Der er mange gode debatører og ditto personer der har forladt gruppen fordi
der er for mange bedrevidene uden konkretviden, mange skriver. "tror jeg
nok" "så vidt jeg ved" "har jeg hørt", men konkret viden eller erfaring er
ikke det mest fremhærskende bland en del at debatørene.
Og så har jeg ikke nævnt de lodrette usandheder og hadske udfald.

Men det er jo også en gruppe for sludder, sladder m.v. originalitet, vid,
ægte ironi og sarkasme er det de færreste der behersker, en lastbilkusk i
gruppen er ekvilibrist hvis det tager ham. Men de færreste fatter det.

Og nogle er dog fantastiske til klipning, så indlæg fuldstændig ændrer
mening, og pludselig er det oprindelige indlæg shit and chanel.

jeg vil blot citere min bedstemor: "hvis du ikke har noget positivt at sige
om manden bør du tie stille, du kan altid finde noget positivt, der er så op
til andre at høre hvad du ikke siger"

Jeg kunne også henvise til præstens tale ved en vielse, "har nogen noget at
indvende mod dette ægteskab, skal de stå frem nu, eller for evig tie"
fatter du ikke analogien er det bare trist.

Møller

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 25-06-07 21:22

"Møller" <eamz@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> AW skrev:
> Gjorde M-B: mågevingen ikke også det

Nix, den åbnede lige op. Det var Lamborghini Countach, der gjorde det stunt
berømt.

Fra : Møller

Dato : 26-06-07 09:19

Peter Brandt Jørgensen skrev:

> Nix, den åbnede lige op. Det var Lamborghini Countach, der gjorde det stunt
> berømt.

jeg beskrev det lidt forkert, det er korrekt, at M-B ikke gik 300 mm ud før
den gik op, den er fasthængslet inde i taget, undskyld min upræcise
sammenligning. ;-(
Ikke fordi jeg ikke var klar over det, men jeg brugte blot opvippende døre
som sammenligning, jeg skulle havde holdt mig til italieneren

Møller

Fra : Michael Westi

Dato : 25-06-07 18:06

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse
> At tænke sig, at nogen ofrer penge på sådan en gang maltraktering :-/
> [...]

Ligner en af de der afsindig grimme robottingster i det der engelske program
"Robotwars"(tror jeg det hedder). Men FÅRKKK, hvilket misfoster

/Michael

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-06-07 20:58

"Mogens" <no@reply.nu> wrote in message
> At tænke sig, at nogen ofrer penge på sådan en gang maltraktering :-/
> [...]

Jeg vil da med glæde tage den DIMS med en tur hen over en 4-5 vejbump, her
hvor jeg bor!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - niksen...er på vej...tror jeg nok...*fnis*...

Fra : Hr. Jensen

Dato : 26-06-07 07:10

On Mon, 25 Jun 2007 15:46:29 GMT "Mogens" <no@reply.nu> sent the
following smoke signals:

>At tænke sig, at nogen ofrer penge på sådan en gang maltraktering :-/
>www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=97492&ipc=304821

Jeg vil gætte på en Opel Vectra 2,0 T...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : RP

Dato : 26-06-07 07:19

> At tænke sig, at nogen ofrer penge på sådan en gang maltraktering :-/www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=97492&ipc=304821

Jeg så bilen på udstilling nede på vandel til Danish Midsummer
Nationals (www.ndcd.dk) og IMHO er den grimmere i virkeligheden. Men
der er godt nok lagt noget (spildt) arbejde i den. Dørene passer fint,
de er bare ikke lukket ordentligt på billederne, de kører ind og ud
som andre har nævnt. Men det værste var da de hævede undervognen så
den lige fik 5-10 cm frigang, bvadr...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-06-07 09:30

On 25 Jun., 17:46, "Mogens" <n...@reply.nu> wrote:
> At tænke sig, at nogen ofrer penge på sådan en gang maltraktering :-/www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=97492&ipc=304821

Ha Ha Ha LOL, for dælen den er grim, grimmere end den grønne bil som
vælter bagover i T. Hansen reklamerne.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 26-06-07 10:50

"Mogens" <no@reply.nu> wrote in news:prRfi.2905$ZA.1440@newsb.telia.net:

> At tænke sig, at nogen ofrer penge på sådan en gang maltraktering :-/

Et rigtig godt eksempel på at smag og behag er forskellig

Mindst ligeså godt eksempel på at bare fordi man kan, er det ikke sikkert
man bør

Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget: De ligger ikke og
kører dørtræk i automobilet, og sålænge de arbejder på den laver de da ikke
ballade.

Til gengæld ser det ud som om det er skruet godt sammen (tror den dør står
lidt på klem), og det lyder som om nogen har haft nogle hyggelige stunder
på værkstedet. Respekt for det.

Men den er dælme ikke køn.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-06-07 12:16

"Kent Oldhøj" <kent@oldhoj.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lidt på klem), og det lyder som om nogen har haft nogle hyggelige stunder

Nu har de så øvet sig på den bil.
Hvad bliver det næste projekt, der kommer fra den kant?
Respekt for arbejdet.
Kan frygte at det var den bil der var til rådighed og processerne skulle
afprøves.
Så hvad mon der kommer næste gang.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i (skal _ikke_ have samme tur

Fra : N/A

Dato : 26-06-07 13:03

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-06-07 13:03

> En afløser til Koenigsegg?

De har evnerne til en gennemgribende ombygning.
Hvad design angår, så undlader jeg at kommentere.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : RP

Dato : 26-06-07 18:48

http://www.streetfire.dk/thumbnails/DMN_240607_a/lille/StreetFire_DMN_2007_66.jpg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-06-07 18:50

RP skriver:

> http://www.streetfire.dk/thumbnails/DMN_240607_a/lille/StreetFire_DMN_2007_66.jpg

Den har sku da tabt bagkofangeren der....
(Darth Wader i closeup)

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-07 18:18

Mogens wrote:
> At tænke sig, at nogen ofrer penge på sådan en gang maltraktering :-/
> www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=97492&ipc=304821

Jeg får forsiden når jeg klikker på dit link...hmmm