Continental 18"
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 24-06-07 22:31

Hej.

Jeg har en kollega der har købt en drøm af en MB. Han er ikke helt tilfreds
med de fælge der sidder på bilen, og jeg var (måske lidt for) hurtig til at
byde 10.000,- for hans 18" fælge + continental dæk (2000 km). Jeg aner ikke
hvad fælgene hedder, men de havde da godt nok MB mærke på... men det kan man
vel sætte på alle fælge?

Han har fået en "god rabat" der hvor han købte bilen.... så er 10.000,- for
meget for 4 næsten nye 18" gode dæk + fælge?

Mvh

Jasper

--
jasper@FJERNESahrensbach.com

(FJERNES skal, sjovt nok, fjernes.)

Fra : Klaus G.

Dato : 25-06-07 03:46

> Han har fået en "god rabat" der hvor han købte bilen.... så er 10.000,-
> for meget for 4 næsten nye 18" gode dæk + fælge?

Hvis det er nogle kopifælge så er det måske ved at være i overkanten. Er det
derimod nogle splitfælge fra et kendt mærke, ja så er det jo billigt nok :)

Hvad model og størrelse er dækkene, der kan også være STOR forskel i pris
der jo.

Kort sagt, få en fælg af bilen, og se indvendigt efter mærker, som kan give
et praj om hvad der er med at gøre.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery