OT:? Søges: varevogn for en weekend Haves:~
Fra : Dak

Dato : 23-06-07 11:53

Nogen som skulle være interesseret i en byttehandel for en weekend i uge
27(6-8 juli)? Sidder og kigger på priserne på udlejningen og de er lidt
pebret for en studerende. Ipoden er ny og uåbnet samt med et års begrænset
garanti samt ca. 60 dages tlf support(værdi ca. 1100kr).

Varevognen skal jeg bruge til at flytte en seng fra skibby til smørum,
derefter forbi ikea (på vejen hjem)og handle ind og så tilbage til kbh og
flytte 8-10 flyttekasser fra DR-byen til sundbyvester plads. Så der bliver
ikke noget med at smutte syd for grænsen.

Har skadesfri kørsel i 5 år(3 på mc og 2 i bil) samt kørekort til lastbil.

Så alt med et lukket ladrum over 4 m2 har interesse. Dog ikke lastvogne med
hængere, det kørekort får jeg først om et par måneder.

ring eller skriv hvis det har interesse

---
Dak
"og lotto numrene er 24-24-63-42, vindere kan skrive til
dak_nVINDER@hotmailTABER.com"

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 23-06-07 12:20

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> writes:

> [...]
>
> Så alt med et lukket ladrum over 4 m2 har interesse. Dog ikke lastvogne med
> hængere, det kørekort får jeg først om et par måneder.

Øæh, er du sikker på at det kan betale sig? Rent4less tager ca. 500
pr. dag for en Ducato med 9 m2.

Fra : Dak

Dato : 23-06-07 12:42

> Øæh, er du sikker på at det kan betale sig? Rent4less tager ca. 500
> pr. dag for en Ducato med 9 m2.

Bekymre mig ikke så meget for om det kan betale sig. jeg vil helst af med
ipod'en end af med penge. Jeg har vundet den og skal sælge den medmindre
der var en som var interesseret i at låne mig en varevogn for den.

--

Dak

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-06-07 12:32

Dak skriver:

> Så alt med et lukket ladrum over 4 m2 har interesse. Dog ikke lastvogne med
> hængere, det kørekort får jeg først om et par måneder.

Har du ikke træk på bilen ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Dak

Dato : 23-06-07 12:42

> Har du ikke træk på bilen ?

jo jeg havde...

--

Dak

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 23-06-07 12:48

> Dak skriver:

> Har du ikke træk på bilen ?

Altså!
<DRILLE>
Kan du ikke se, at der er tale om sjællandske byer! De der tossede øboere
kender kun HT, S-tog og dragrace ned af boulevarderne. Hvor skulle de kende
noget så avanceret som en jydekrog fra
De ved sq ikke hvad, selvhenter er for noget
</DRILLE>

Be kind - only kidding!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 25-06-07 12:21

> [...]
> kende noget så avanceret som en jydekrog fra
> De ved sq ikke hvad, selvhenter er for noget

Og når han nu skal omkring ikea alligevel så udlåner de jo nogle fint store
lukkede trailere ... Så DAK du kan jo måske nøjes med at låne en bil med
trækkrog. Det skulle jo gøre det lidt nemmere ...