Nye sommerdæk
Fra : Michael Westi

Dato : 22-06-07 19:47

De "gamle" skal have nye "sommerdæk".
Ud over et godt greb og holdbarhed er støjniveauet vigtigt.
Hvad skal de vælge?
185/65/14

Kan det holdes under 700,- stk. m/montering?

/Michael

Fra : Mogens

Dato : 22-06-07 20:18

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det holdes under 700,- stk. m/montering?

Ja da !
www.4x4butikken.dk/shop/daek-7404s.html
Husk at tillæggen 165 kr pr hjul for montering...

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-07 20:22

On Fri, 22 Jun 2007 20:46:55 +0200, "Michael Westi"
<michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote:

> [...]
>Hvad skal de vælge?
>185/65/14
>
>Kan det holdes under 700,- stk. m/montering?

Det skulle lige kunne klares inden for rammen med et sæt Pirelli P2500
helårsdæk hos 4x4butikken.dk......husk at bestille dem med H (210
km/t).......T (190 km/t) er nemlig noget dyrere .....men kig selv
på deres og andre dækonline firmaers hjemmesider.....
--
Ivan Madsen
med to OES-tæver i huset

Fra : TDN

Dato : 23-06-07 09:39

> [...]
> Hvad skal de vælge?
> 185/65/14
>
> Kan det holdes under 700,- stk. m/montering?

Her kan du se på de enkelte dæks egenskaber og så kan du søge på priser
bagefter:
http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/EC7F3AF0-400C-412D-A201-181015949FD5/0/104109.pdf

Ved f.eks www.daekonline.dk kan du købe billigt også finde en
samarbejdsparter nær dig som sætter dækkene på dine fælge. Jeg fik dem sat
på for kr. 100 pr. stk.

Jeg vil forøvrigt anbefale Bridgestone Tourenza som jeg kører hvis de findes
i din størrelse.

Mvh
Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-06-07 08:07

On 22 Jun., 20:46, "Michael Westi" <michaelwe...@NOSPAM.dk> wrote:
> De "gamle" skal have nye "sommerdæk".
> Ud over et godt greb og holdbarhed er støjniveauet vigtigt.
> Hvad skal de vælge?

Bridgestone Turanza ER300.

> 185/65/14
>
> Kan det holdes under 700,- stk. m/montering?

Ja det vil jeg mene at man kan få dem til stort set alle steder.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord

Fra : Michael Westi

Dato : 25-06-07 18:10

> [...]
> Hvad skal de vælge?
> 185/65/14
>
> Kan det holdes under 700,- stk. m/montering?

Tak for input. Havde også Bridgestone i tankerne. Men kunne ikke finde
nogen. Så det blev Pirelli P6.

/Michael